Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 23:48Hej och välkommen hit Katarina! 🙂
Hej och välkommen hit Katarina! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 08:29Vill också prata arabiska stamtavlor. Har ingen egen, men en liten fuxkärlek ändå.
Välkommen Katarina!
Vill också prata arabiska stamtavlor. Har ingen egen, men en liten fuxkärlek ändå.
Välkommen Katarina!
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 10:05Rebecka och Katarina: Vi kanske får starta en egen liten off topic-tråd om arabiska stamtavlor? 🙂
Rebecka och Katarina: Vi kanske får starta en egen liten off topic-tråd om arabiska stamtavlor? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 01:58Fan också. I exakt 6 månader höll det, men i måndags tog det slut. Jag är sorgligt nog tillbaka i singelträsket. Värdelöst, jag sörjer faktiskt henne väldigt mycket just nu. Men jag vet att det går över och livet går vidare.
Jag får väl presentera mig då
Fan också. I exakt 6 månader höll det, men i måndags tog det slut. Jag är sorgligt nog tillbaka i singelträsket. Värdelöst, jag sörjer faktiskt henne väldigt mycket just nu. Men jag vet att det går över och livet går vidare.
Jag får väl presentera mig då
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 06:22Välkommen åter Nico, fast det var trist att se dig här igen.
Välkommen åter Nico, fast det var trist att se dig här igen.
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 07:02Vad trist Nico, men välkommen tillbaka
Vad trist Nico, men välkommen tillbaka
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 09:47Hej igen Nico. Aldrig kul att behöva återvända.
Hej igen Nico. Aldrig kul att behöva återvända.
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 10:26Välkommen tillbaka Nico!
Välkommen tillbaka Nico!
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 18:11Ja, för gud förbjude att du skulle prova att vara singel ett tag... 😉
Ja, för gud förbjude att du skulle prova att vara singel ett tag... 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 19:11Jessie: Jag menar med det att jag faktiskt funderar på att flytta till Norge. Har funnits i tanken sedan 2009.
Jessie: Jag menar med det att jag faktiskt funderar på att flytta till Norge. Har funnits i tanken sedan 2009.