Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 22:57mmm Celos det är så gott att du tycker som jag <3
mmm Celos det är så gott att du tycker som jag <3
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 04:27Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2013, 21:53Ja, här är jag igen. För vilken gång i ordningen minns jag ej...
Ja, här är jag igen. För vilken gång i ordningen minns jag ej...
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 22:00Välkommen tillbaka till träsket
Välkommen tillbaka till träsket
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 22:01Aadu 🙂
Välkomenn tillbaka
Aadu 🙂
Välkomenn tillbaka
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2013, 22:06Tack Pia och Hans. Hans du bör gå en rättstavningskurs, jösses vad är det för nivå här egentligen?? 😉
Tack Pia och Hans. Hans du bör gå en rättstavningskurs, jösses vad är det för nivå här egentligen?? 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 22:09Välkommen Aadu, det är bra med svängdörrar 🙂
Vågar vi inte så kommer vi aldrig att vinna heller.
Välkommen Aadu, det är bra med svängdörrar 🙂
Vågar vi inte så kommer vi aldrig att vinna heller.
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 22:16Hej hej Aadu! Välkommen tillbaka. 🙂
Hej hej Aadu! Välkommen tillbaka. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2013, 22:20Tack Ingela och Mats. Shit, det känns ju faktiskt redan lite bättre, faktiskt gör det ju det... Har nog saknat er alla tror jag.
Tack Ingela och Mats. Shit, det känns ju faktiskt redan lite bättre, faktiskt gör det ju det... Har nog saknat er alla tror jag.
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 22:24Haha, allt mitt stavningsfokus gick åt till ditt förnamn
😀
Haha, allt mitt stavningsfokus gick åt till ditt förnamn
😀