Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 22:43Tack allihop! Som sagt, lika trevligt folk här nu som för en trave år sen! 🙂
Tack allihop! Som sagt, lika trevligt folk här nu som för en trave år sen! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 7 November 2013, 22:51Tror jag känner igen dig med Berit. Fin bild på dig i löpartagen!
Tror jag känner igen dig med Berit. Fin bild på dig i löpartagen!
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 00:00Hej Berit 🙂 Välkommen till soffan, piffar till kuddarna!
Hej Berit 🙂 Välkommen till soffan, piffar till kuddarna!
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 00:51Hejsan Berit, och ett varmt välkomnande!
Hejsan Berit, och ett varmt välkomnande!
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 21:28Välkomna hit alla nya.
Välkomna hit alla nya.
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 23:19Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 23:26Tackar så mycket för allt varmt välkomnande till er andra också. Jag tar och slår mig ner bland Camillas nypuffade kuddar. Säkert betydligt bekvämare än min snart 15-åriga IKEA-soffa i vilket fall som helst.
Tackar så mycket för allt varmt välkomnande till er andra också. Jag tar och slår mig ner bland Camillas nypuffade kuddar. Säkert betydligt bekvämare än min snart 15-åriga IKEA-soffa i vilket fall som helst.
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 13:49Gick med i funbeat för att kolla om det finns fler löpgrupper än Göteborg Running Club och halkade direkt in på presentation av singlar.
Jag är också lång, dessutom smal, singel och i åldern drygt 40, vilket även är mitt tempo på milen. Brukar starta min
Gick med i funbeat för att kolla om det finns fler löpgrupper än Göteborg Running Club och halkade direkt in på presentation av singlar.
Jag är också lång, dessutom smal, singel och i åldern drygt 40, vilket även är mitt tempo på milen. Brukar starta min
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 16:10Välkommen till träskets soffa Hans. Puffar lite kuddar så du kan slå dig ner. 🙂
Välkommen till träskets soffa Hans. Puffar lite kuddar så du kan slå dig ner. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 16:25Välkommen Hans!
Välkommen Hans!