Quote from Richard Comnell on 24 July 2009, 12:15Gör en klassiker jag med:
Ålder: 34
Stad: Eskilstuna
Jobb: Lärare
Bil: Das Auto (Volkswagen Polo)
Husdjur: Inga men vill ha katt i framtida hus.
Varit i USA: Ja och åker gärna dit igen. Love Disney World med Epcot center
Har Husvagn: Nej Bor på hotell.
Ä
Gör en klassiker jag med:
Ålder: 34
Stad: Eskilstuna
Jobb: Lärare
Bil: Das Auto (Volkswagen Polo)
Husdjur: Inga men vill ha katt i framtida hus.
Varit i USA: Ja och åker gärna dit igen. Love Disney World med Epcot center
Har Husvagn: Nej Bor på hotell.
Ä
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 12:54Oscar - Om du älskar att dansa salsa kanske vi ses ikväll på Gröna Lund där Adalberto Alvarez är och spelar? (t+)
Oscar - Om du älskar att dansa salsa kanske vi ses ikväll på Gröna Lund där Adalberto Alvarez är och spelar? (t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 16:20Tja!
Jag heter Emil, en 18-årig Linköpingsbo som börjar sista året på gymnasiet nu i höst. Älskar att träna, blir mest kampsport dock. Tränar för tillfället aikido och boxning kombinerat med löpträning och styrka. Träning är viktigt tycker jag, så det tar
Tja!
Jag heter Emil, en 18-årig Linköpingsbo som börjar sista året på gymnasiet nu i höst. Älskar att träna, blir mest kampsport dock. Tränar för tillfället aikido och boxning kombinerat med löpträning och styrka. Träning är viktigt tycker jag, så det tar
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 16:43..ujj! Någon som till och med föll under mitt "yngsta tänkbara"-streck.
Det var som tusan.
..ujj! Någon som till och med föll under mitt "yngsta tänkbara"-streck.
Det var som tusan.
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2009, 19:28Jessie, trodde inte du hade ett sånt sträck. ;~)
Jessie, trodde inte du hade ett sånt sträck. ;~)
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 19:32Inte under mitt streck ; ) Arton är väl lugnt? =D
Men jo, Emil, du är nog en av de yngre i alla fall.
Oscar, det var inte alls bra. =/ Lite väl uppstyltat och klyshigt, speciellt det sista. Jag hade nog aldrig svarat på det är jag rädd, men jag vet ju i
Inte under mitt streck ; ) Arton är väl lugnt? =D
Men jo, Emil, du är nog en av de yngre i alla fall.
Oscar, det var inte alls bra. =/ Lite väl uppstyltat och klyshigt, speciellt det sista. Jag hade nog aldrig svarat på det är jag rädd, men jag vet ju i
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 21:15Nej, Jessie, nej! Fyyy, sitt! Låt bli barnen...
😀
Nej, Jessie, nej! Fyyy, sitt! Låt bli barnen...
😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 21:18Jodå Bruse och det rör sig uppåt hela tiden dessutom eftersom jag svurit att aldrig dejta någon som är jämngammal med eller yngre än min systerson som fyllde 20 i år. Jag var trots allt med när han föddes.... *host, harkel*
Jodå Bruse och det rör sig uppåt hela tiden dessutom eftersom jag svurit att aldrig dejta någon som är jämngammal med eller yngre än min systerson som fyllde 20 i år. Jag var trots allt med när han föddes.... *host, harkel*
Quote from Richard Comnell on 25 July 2009, 10:04Mari: Synd att jag inte läste det tidigare. Hade jag gärna gjort annars. Får bli en annan gång.
Mari: Synd att jag inte läste det tidigare. Hade jag gärna gjort annars. Får bli en annan gång.
Quote from Richard Comnell on 25 July 2009, 10:15Malene: Jo du har nog rätt i mycket av din kritik i det jag skrivit på SD och jag tror jag hade den pressen för att inte få så många svar just nu. Kan låta konstigt men jag har legat lite lågt på SD fronten.
(SD = SprayDate inte Sverige Demokraterna) 😉
Malene: Jo du har nog rätt i mycket av din kritik i det jag skrivit på SD och jag tror jag hade den pressen för att inte få så många svar just nu. Kan låta konstigt men jag har legat lite lågt på SD fronten.
(SD = SprayDate inte Sverige Demokraterna) 😉