Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:08lyxproblem!
lyxproblem!
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:13Ja, just ja... artigheten...
Hej Anna! 😀
FB-träff alltså? Ni kan snickra plakat så kan jag komma med svårtolkade antydningar emellanåt (H)
Ja, just ja... artigheten...
Hej Anna! 😀
FB-träff alltså? Ni kan snickra plakat så kan jag komma med svårtolkade antydningar emellanåt (H)
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 17:03Bruse: Jag med, bilden till trots, men det är överkomligt och inte livsfarligt i mitt fall 😉
Bruse: Jag med, bilden till trots, men det är överkomligt och inte livsfarligt i mitt fall 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 19:07Peter, klart du ska vara med och snickra! Det kan helt klart behövas nån som styr upp knepigheterna också, nån som ifrågasätter självklarheter och rödvinstolkar halvsanningar. Alla sällskap behöver en klurig jäkel 😉
Peter, klart du ska vara med och snickra! Det kan helt klart behövas nån som styr upp knepigheterna också, nån som ifrågasätter självklarheter och rödvinstolkar halvsanningar. Alla sällskap behöver en klurig jäkel 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:39Hm Lucas, tror du ville fortsätta vara nyfiken på just den punkten....;)
Hm Lucas, tror du ville fortsätta vara nyfiken på just den punkten....;)
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:41jeanette: 😀 jo det kan man ju säga att jag gärna är 😉
jeanette: 😀 jo det kan man ju säga att jag gärna är 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:40Anna: Gött! Jag är på! 😀
Anna: Gött! Jag är på! 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:40Sådärja...nu har jag på begäran pillat in ett Ö efter mitt namn...
Jag gör det motvilligt eftersom jag tycker Ö är en rätt ful bokstav, men det känns på nått vis naturligare än att slumpa fram nån annan bokstav vilkensomhelst.
Så nu blir det förhoppnings
Sådärja...nu har jag på begäran pillat in ett Ö efter mitt namn...
Jag gör det motvilligt eftersom jag tycker Ö är en rätt ful bokstav, men det känns på nått vis naturligare än att slumpa fram nån annan bokstav vilkensomhelst.
Så nu blir det förhoppnings
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:41Hrmpf... vad är det för fel på "Ö" nu då..? Vad är bättre än en ö i skärgården, till exempel... 😉
Hrmpf... vad är det för fel på "Ö" nu då..? Vad är bättre än en ö i skärgården, till exempel... 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:43Ö är tvärtom mycket vackert och jag tycker dessutom såna är mycket trevliga att segla förbi med min lilla segelbåt.
Ö är tvärtom mycket vackert och jag tycker dessutom såna är mycket trevliga att segla förbi med min lilla segelbåt.