Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:05Hej nykomlingar! Det här är ett så förträffligt ställe att man aldrig vill osingla sig! 😉
Hej nykomlingar! Det här är ett så förträffligt ställe att man aldrig vill osingla sig! 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:21Ja, det är min tröst att hänga här när jag inte lyckas osingla mig... (Ett uttryck jag fö aldrig hört förrän jag kom hit.)
Ja, det är min tröst att hänga här när jag inte lyckas osingla mig... (Ett uttryck jag fö aldrig hört förrän jag kom hit.)
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:25Första gången jag läste det här i singelforumet så trodde jag att det var sex som åsyftades. 😉 Lyckligtvis kommenterade jag det inte just den gången för snart förstod jag ju att det var allvar!! hahaha!! 😀
Första gången jag läste det här i singelforumet så trodde jag att det var sex som åsyftades. 😉 Lyckligtvis kommenterade jag det inte just den gången för snart förstod jag ju att det var allvar!! hahaha!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:27Haha, jag var inte ensam om att vara okunnig alltså... 🙂
Haha, jag var inte ensam om att vara okunnig alltså... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:29Det är bara jag som har snuskig fantasi. (V) Men det kanske du oxå har? 😉
Det är bara jag som har snuskig fantasi. (V) Men det kanske du oxå har? 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:34*host host* Ingen kommentar...
*host host* Ingen kommentar...
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:43Det där harklandet tolkar jag som ett JA. 😉 Precis vad jag trodde!
Det där harklandet tolkar jag som ett JA. 😉 Precis vad jag trodde!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 21:57Jag förnekar allt! 😉
Jag förnekar allt! 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 22:19Hallå!
Nybliven spinningledare på F&S Göteborg(tisdags...), 180 lång och 42 i skor (hv)Blev tipsad om sidan igår så nu surfar jag omkring och ser vad jag kan hitta,kanske kan någon hitta mig?!?
Cilla
Hallå!
Nybliven spinningledare på F&S Göteborg(tisdags...), 180 lång och 42 i skor (hv)
Blev tipsad om sidan igår så nu surfar jag omkring och ser vad jag kan hitta,kanske kan någon hitta mig?!?
Cilla
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 22:25Det där med siffror ja, nämnde nog inte i min presentation att jag är 177 cm lång. Verkar vara rätt ståtliga damer här i singelforumet - ingen koppling där hoppas jag...
Det där med siffror ja, nämnde nog inte i min presentation att jag är 177 cm lång. Verkar vara rätt ståtliga damer här i singelforumet - ingen koppling där hoppas jag...