Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:29Caps killed the cat...
Caps killed the cat...
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:31Jag har ingen som helst aning om vad du pratar om 😉
Jag har ingen som helst aning om vad du pratar om 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:42if you dont get it you dont deserve to get it.....
....
Hmm... Välkommen hit, vill du ta en fika? 🙂
if you dont get it you dont deserve to get it.....
....
Hmm... Välkommen hit, vill du ta en fika? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:46Jag klarar mig kanske utan fika men behöver en kurs i hur man presenterar sig själv utan att använda caps lock
Jag klarar mig kanske utan fika men behöver en kurs i hur man presenterar sig själv utan att använda caps lock
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:55Aktivera gästboken!
Aktivera gästboken!
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 17:00"DÅ KAN NI VÄL TA OCH GÖRA NÅGOT ÅT DET, VA?! KOM IGEN NU, VA?! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA STIL ATT KOMMA HÄR OCH HA ANDRA SAKER FÖR SIG, VA?! JAG BLIR JÄVLIGT FÖRBANNAD ÖVER ATT MAN SKA BEFINNA SIG I VÄRLDENS SINGELTÄTASTE LAND OCH HA TYST TELEFON SÅ NU SKÄRPE
"DÅ KAN NI VÄL TA OCH GÖRA NÅGOT ÅT DET, VA?! KOM IGEN NU, VA?! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA STIL ATT KOMMA HÄR OCH HA ANDRA SAKER FÖR SIG, VA?! JAG BLIR JÄVLIGT FÖRBANNAD ÖVER ATT MAN SKA BEFINNA SIG I VÄRLDENS SINGELTÄTASTE LAND OCH HA TYST TELEFON SÅ NU SKÄRPE
Quote from Fredric Lagerström on 2 October 2008, 17:06Oooh versaler som bara skriker åt mej ooohh. Och vid den här tiden på dagen dessutom. oooohhh.
Oooh versaler som bara skriker åt mej ooohh. Och vid den här tiden på dagen dessutom. oooohhh.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:32Katarina, hur fan hade du tänkt att jag skulle kunna ringa dig om du inte lämnar ut numret?
Iofs finns Eniro.. vi har ju förnamn, efternamn och stad.
Edit: Glömde en smiley 😉 för att avväpna svordomen i meddelandet.
Katarina, hur fan hade du tänkt att jag skulle kunna ringa dig om du inte lämnar ut numret?
Iofs finns Eniro.. vi har ju förnamn, efternamn och stad.
Edit: Glömde en smiley 😉 för att avväpna svordomen i meddelandet.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:25Känns som att man under hot får knåpa ihop ett medelande till någon i singelträsket...... (H)
Känns som att man under hot får knåpa ihop ett medelande till någon i singelträsket...... (H)
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:34Mr Frippe. Du verkar ju gilla att plåga dig själv tills du stupar så jag ser inte vart du ser problemet...
Mr Frippe. Du verkar ju gilla att plåga dig själv tills du stupar så jag ser inte vart du ser problemet...