Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2011, 21:46Var det lika skönt för dig som för mig?
Var det lika skönt för dig som för mig?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 21:50Ooooja!
Ooooja!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 21:50Åh... nu är du bra tråkig! Men, men.. sånt är livet!
Åh... nu är du bra tråkig! Men, men.. sånt är livet!
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2011, 21:52Jag tror minsann Anna-Karin är lite sotis. Men lugn. Linda?! Hur gåre med kölapparna. Anna-Karin är sugen på lite verkar det som.
Jag tror minsann Anna-Karin är lite sotis. Men lugn. Linda?! Hur gåre med kölapparna. Anna-Karin är sugen på lite verkar det som.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 21:57Jag är inte sotis... jag är sur :@
Jag vill oxå göra något skojsigt!
Jag är inte sotis... jag är sur :@
Jag vill oxå göra något skojsigt!
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2011, 21:58Kom hit så ska du få på skoj!
Kom hit så ska du få på skoj!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 22:17Bruse: Lapparna är utdelade, det är du själv som ropar upp numren (H)
Anna-Karin: Tror att du kan läsa om Bruses och Kats öden och äventyr i en annan tråd här i Singelgruppen *tipsar* 🙂
Bruse: Lapparna är utdelade, det är du själv som ropar upp numren (H)
Anna-Karin: Tror att du kan läsa om Bruses och Kats öden och äventyr i en annan tråd här i Singelgruppen *tipsar* 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2011, 22:20NÄSTA
NÄSTA
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 22:45Linda S: Mmm... såg det minsann... vet inte varför herr B ska vara så tjurig och inte dela med sig i denna tråden.
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och sova! Sov gott på er!
Linda S: Mmm... såg det minsann... vet inte varför herr B ska vara så tjurig och inte dela med sig i denna tråden.
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och sova! Sov gott på er!
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2011, 22:50Det här är presentationstråden. Ber om ursäkt att jag är man och därför inte kan läsa dina tankar om i vilken tråd jag ska behaga dig i.
Det här är presentationstråden. Ber om ursäkt att jag är man och därför inte kan läsa dina tankar om i vilken tråd jag ska behaga dig i.