Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:06Välkommen Bikelover. Slå dig ner i vår soffa.
Välkommen Bikelover. Slå dig ner i vår soffa.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:25Ääh va fan, jag måste nog gå och spy lite...
Ääh va fan, jag måste nog gå och spy lite...
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:43Välkommen bikelover 🙂
Välkommen bikelover 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 12:36Det är ju alltid bra med presentationer som avskräcker direkt så man inte ödslar sin tid. Grattis till en sån presentation bikelover. (t+)
Det är ju alltid bra med presentationer som avskräcker direkt så man inte ödslar sin tid. Grattis till en sån presentation bikelover. (t+)
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 12:59Det är ju så många som håller på att mörka sina intentioner, spelar spel, gömmer sig bakom masker, men i Mr Bikelovers fall är det tydlighet och ärlighet framför allt. En eloge!
Det är ju så många som håller på att mörka sina intentioner, spelar spel, gömmer sig bakom masker, men i Mr Bikelovers fall är det tydlighet och ärlighet framför allt. En eloge!
Quote from Jonny Persson on 28 October 2011, 13:15Tydlighet och ärlighet är bra egenskaper men att ha det i sin personliga presentation på en träningssajt är väl kanske det inte mest smakfulla jag sett i mitt liv. En träningssajt som en massa skolungdomar och andra använder.
Sexuella preferenser känns i
Tydlighet och ärlighet är bra egenskaper men att ha det i sin personliga presentation på en träningssajt är väl kanske det inte mest smakfulla jag sett i mitt liv. En träningssajt som en massa skolungdomar och andra använder.
Sexuella preferenser känns i
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 13:41Håller med Marcus...
Men välkommen i alla fall Bikelover.
Håller med Marcus...
Men välkommen i alla fall Bikelover.
Quote from Rasmus Olsson on 28 October 2011, 15:36Förvisso är detta en grupp för singlar, och det händer ju att folk blir par här. Men primärt är ju Funbeat en träningssajt, så jag tycker det var en modig och annorlunda presentation vilka idrotter som utövas.
Lycka till Bikelover!
Förvisso är detta en grupp för singlar, och det händer ju att folk blir par här. Men primärt är ju Funbeat en träningssajt, så jag tycker det var en modig och annorlunda presentation vilka idrotter som utövas.
Lycka till Bikelover!
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 19:242 an haha vilken person, tydlighet o rak komunikation är ju jättebra men kanske inte fullt ut så...vet inte om ja skall säga välkommen o dyl till det jag avstår...
2 an haha vilken person, tydlighet o rak komunikation är ju jättebra men kanske inte fullt ut så...vet inte om ja skall säga välkommen o dyl till det jag avstår...
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 19:31Jag förstod ingenting om tvåan, så jag var tillslut tvungen att gå in och läsa presentation. Jag kan dock inte annat än tro att de är en patetisk människa som tror att han är rolig. Han måste fullständigt missat den här sidans huvudsyfte....
Tur man kan
Jag förstod ingenting om tvåan, så jag var tillslut tvungen att gå in och läsa presentation. Jag kan dock inte annat än tro att de är en patetisk människa som tror att han är rolig. Han måste fullständigt missat den här sidans huvudsyfte....
Tur man kan