Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 23:07Jubileumsmaran (t+) Tror att vi får ordna en träff då för vårt eminenta sällskap.
Beklagar att du är tillbaka men du är välkommen till vår soffa 🙂
Jubileumsmaran (t+) Tror att vi får ordna en träff då för vårt eminenta sällskap.
Beklagar att du är tillbaka men du är välkommen till vår soffa 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 08:01Börjar så smått vakna upp där jag sovit under soffbordet. Blir lätt lite mycket champagne här inne, vilket är både kul och trist. Men välkomna alla nya singlar. Har precis börjat bli klar med att få ordning på flyttlasset till Kiruna. Så när kommer ni på
Börjar så smått vakna upp där jag sovit under soffbordet. Blir lätt lite mycket champagne här inne, vilket är både kul och trist. Men välkomna alla nya singlar. Har precis börjat bli klar med att få ordning på flyttlasset till Kiruna. Så när kommer ni på
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 08:35Välkommen Angela!
Gällande inflyttningsfest, så är det bara att skicka ut inbjudningar:)
Välkommen Angela!
Gällande inflyttningsfest, så är det bara att skicka ut inbjudningar:)
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 09:26Som sagt, skicka inbjudan Hans. Ta bara inte den 14/7, då har några av oss annat för oss.
Som sagt, skicka inbjudan Hans. Ta bara inte den 14/7, då har några av oss annat för oss.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 13:30Klart jag kommer på inflyttningsfest Hans. Kiruna har jag alltid velat se 🙂
Klart jag kommer på inflyttningsfest Hans. Kiruna har jag alltid velat se 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 16:24Fixar du lite bra skidåkning i Riksgränsen i samband med inflyttningen, Hans? Då kommer jag som ett skott! 🙂
Fixar du lite bra skidåkning i Riksgränsen i samband med inflyttningen, Hans? Då kommer jag som ett skott! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 16:38Bra Örjan att föreslå en träningsresa (t+)
Bra Örjan att föreslå en träningsresa (t+)
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 17:45Välkommen Angela! 🙂
Välkommen Angela! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 17:47Tackar 🙂
Tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 18:30Örjan: (t+)
Örjan: (t+)