Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 23:38Har ingen aning om vem Fredrik är.... Men champagnen lyser med sin frånvaro!
Har ingen aning om vem Fredrik är.... Men champagnen lyser med sin frånvaro!
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 23:46Fredrik är den som kommer med champagnen hit till soffan - och kommer han inte snart så kommer jag att skriva tre gånger (ursäkta att jag upprepar mig, upprepar mig, upprepar mig)......
Fredrik är den som kommer med champagnen hit till soffan - och kommer han inte snart så kommer jag att skriva tre gånger (ursäkta att jag upprepar mig, upprepar mig, upprepar mig)......
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 23:57Jag anar att Fredrik firar med champagne IRL.
Jag anar att Fredrik firar med champagne IRL.
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2012, 01:46Jag kan bju på whisky eller absinth.
Jag kan bju på whisky eller absinth.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 11:00Hej- ny på denna sida men vill träffa någon träningsmänniska. Är 1.76 normal och älskar allt med cykling, paddling samt skidor. Hör av dig 🙂
Hej- ny på denna sida men vill träffa någon träningsmänniska. Är 1.76 normal och älskar allt med cykling, paddling samt skidor. Hör av dig 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 11:20Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 11:24Välkommen till vår singelsoffa Marie 🙂
Välkommen till vår singelsoffa Marie 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 11:27Ni verkar vara ett glatt gäng som munhuggs i detta forum.
Själv är jag en 41 åring från Södertälje som ska ta tag i träningen, målet är tjejvättern 9 juni efter det tjejvasan.
Önskar er alla en skön söndag
Ni verkar vara ett glatt gäng som munhuggs i detta forum.
Själv är jag en 41 åring från Södertälje som ska ta tag i träningen, målet är tjejvättern 9 juni efter det tjejvasan.
Önskar er alla en skön söndag
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 11:29Välkommen Helene och lycka till med dina träningsplaner 🙂
Välkommen Helene och lycka till med dina träningsplaner 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 11:30Tack Camilla
Tack Camilla