Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 08:16Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 10:10Tack så mycket för välkomnandet! 🙂
@Hans: Det är faktiskt en sommarbild, men borde kanske uppdateras ändå...
@Fredrik: Jag tackar inte nej till ett glas champagne i Mora också! Men risken är överhängande att du hinner klunka i dig hela flaskan själv inn
Tack så mycket för välkomnandet! 🙂
@Hans: Det är faktiskt en sommarbild, men borde kanske uppdateras ändå...
@Fredrik: Jag tackar inte nej till ett glas champagne i Mora också! Men risken är överhängande att du hinner klunka i dig hela flaskan själv inn
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 14:43Välkommen tillbaka Nina Ö! 🙂 Jag tycket att din mössa är fin! 😀
Välkommen tillbaka Nina Ö! 🙂 Jag tycket att din mössa är fin! 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 16:36Tack Linda! 🙂
Tack Linda! 🙂
Quote from ellen olsson on 16 July 2012, 16:39Nina: Jag kan ta med en magnumflaska. Inte en chans att jag hinner klunka i mig den. 😉
Nina: Jag kan ta med en magnumflaska. Inte en chans att jag hinner klunka i mig den. 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 17:04Har precis upptäckt singelgruppen på FB och tänkte lägga in en presentation.
34 årig Malmöbo som försörjer sig med att tänka väldigt mycket, skriva en del och ibland behöver jag prata också (som oftast inkluderar resor över hela världen). Eftersom jag in
Har precis upptäckt singelgruppen på FB och tänkte lägga in en presentation.
34 årig Malmöbo som försörjer sig med att tänka väldigt mycket, skriva en del och ibland behöver jag prata också (som oftast inkluderar resor över hela världen). Eftersom jag in
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 17:25Välkommen till vårt singelträsk Richard! Det är bara att slå sig ner i soffan så kommer det välkomstbubbel strax! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Richard! Det är bara att slå sig ner i soffan så kommer det välkomstbubbel strax! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 17:35Välkommen Richard. 🙂
Välkommen Richard. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 17:53Välkommen Richard! 😀
Välkommen Richard! 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 18:34Välkommen Richard 🙂
Välkommen Richard 🙂