Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 18:56välkomna alla nya!
välkomna alla nya!
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:16Välkomna ala nya
Välkomna ala nya
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 10:09Tack Carro!
Jo, jag gillar att cykla 🙂 Jag skall hämta hem min cykel nu i helgen (har varit utlånad eftersom jag inte kunnat träna pga diskbråcket).
Tack Carro!
Jo, jag gillar att cykla 🙂 Jag skall hämta hem min cykel nu i helgen (har varit utlånad eftersom jag inte kunnat träna pga diskbråcket).
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 19:53Välkommen Johanna.
Välkommen Johanna.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 22:11Tack för alla välkomnanden
@Mattias: Jo, det var den mössan jag menade. Fanns det andra också?
Tack för alla välkomnanden
@Mattias: Jo, det var den mössan jag menade. Fanns det andra också?
Quote from Rasmus Olsson on 18 July 2012, 22:21Johanna, din mössa är jättefin! Din räcer med. Alla cyklar under en kvinna är fina, de ovanpå också förståss. Vars bor du?
Johanna, din mössa är jättefin! Din räcer med. Alla cyklar under en kvinna är fina, de ovanpå också förståss. Vars bor du?
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 23:52Johanna: Det vet jag inte, det där var den ABBA-mössa jag kom att tänka på. Jag är för ung för att ha sett alla ABBAs outfits. 😉
Johanna: Det vet jag inte, det där var den ABBA-mössa jag kom att tänka på. Jag är för ung för att ha sett alla ABBAs outfits. 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 22:37Nu föredrar jag förstås att vara ovanpå min racer. Det är så himla obekvämt att ligga på asfalten med en cykel över sig. 😉 För övrigt bor jag i Bristol
Nu föredrar jag förstås att vara ovanpå min racer. Det är så himla obekvämt att ligga på asfalten med en cykel över sig. 😉 För övrigt bor jag i Bristol
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 13:03Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 12:39Välkomna nya!
Johanna, vem har du tänkt dejta? - på din medlemssida ser det ut som att du bor i Bristol 😉
Edit: Hade inte läst sista sidan... Men frågan kvarstår.
Välkomna nya!
Johanna, vem har du tänkt dejta? - på din medlemssida ser det ut som att du bor i Bristol 😉
Edit: Hade inte läst sista sidan... Men frågan kvarstår.