Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:02Hahaha! Du kan inte ens stava till karaktär Nina 😉
Hahaha! Du kan inte ens stava till karaktär Nina 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:09Bruse, jag har inte slutat röka. (H)
Caroline, det är det man har autocorrect till! 😉
Bruse, jag har inte slutat röka. (H)
Caroline, det är det man har autocorrect till! 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:12Välkommen tillbaka Nina!
Kul att se dig igen 🙂
Men jag förstår inte, har du varit osinglad eller försökte du bara fly från träsket????
Välkommen tillbaka Nina!
Kul att se dig igen 🙂
Men jag förstår inte, har du varit osinglad eller försökte du bara fly från träsket????
Quote from Rasmus Olsson on 9 September 2012, 21:14Jamenvarförintedetdå?!
Jamenvarförintedetdå?!
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:15Nejdå, inget osinglande för mig. Jag bara äter kakan och har den kvar. Muahaha!! 😉
Jag försökte bara dra mig tillbaka ett tag. Inte bara härifrån. Det gick ju sådär halvbra...(#)
Nejdå, inget osinglande för mig. Jag bara äter kakan och har den kvar. Muahaha!! 😉
Jag försökte bara dra mig tillbaka ett tag. Inte bara härifrån. Det gick ju sådär halvbra...(#)
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:17Välkommen tillbaka Nina (L);)
Välkommen tillbaka Nina (L);)
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:26Hej Tobias! (H:)
Hej Tobias! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:39Nina! (L)
Nina! (L)
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 22:53Bra Nina, om du fortsätter så här innan du osinglat dig så får vi en massa skumpa liksom 😉 Välkommen 😀
Bra Nina, om du fortsätter så här innan du osinglat dig så får vi en massa skumpa liksom 😉 Välkommen 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 16:40NINA!! 😀
NINA!! 😀