Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 19:49Jessie:Busted!!! 😉
Jessie:Busted!!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 21:51Välkomna till vårt singelträsk Magnus och Mattias! Bara att ni slår er ner i soffan. 🙂
*fluffar upp kuddar, installerar brandvarnare och plockar fram livboj i träsket*
Välkomna till vårt singelträsk Magnus och Mattias! Bara att ni slår er ner i soffan. 🙂
*fluffar upp kuddar, installerar brandvarnare och plockar fram livboj i träsket*
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 23:26Välkomna di nye
Välkomna di nye
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 11:53Tack!
Patrik: Det ser vi fram emot!
Jessie: Snygg räddning med kapTENER. Haha!
Linda: Går det SÅ vilt till här i Singelgruppen?! 😉
Tack!
Patrik: Det ser vi fram emot!
Jessie: Snygg räddning med kapTENER. Haha!
Linda: Går det SÅ vilt till här i Singelgruppen?! 😉
Quote from ellen olsson on 15 December 2012, 13:03Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 15:26Mattias: Så hett att det behövs brandvarnare och så äventyrliga singlar att vi ibland behöver räddning menar du?! 😀 Är det säkert att du vill veta...? 😉
Mattias: Så hett att det behövs brandvarnare och så äventyrliga singlar att vi ibland behöver räddning menar du?! 😀 Är det säkert att du vill veta...? 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 11:37Brandvarnare? Räddning?! Trodde det var "alla singlar för sig - rädda sig den som kan", eller?
Well, klart man vill veta. Haha!
Brandvarnare? Räddning?! Trodde det var "alla singlar för sig - rädda sig den som kan", eller?
Well, klart man vill veta. Haha!
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 13:50Jag kan garantera att brandvarnare behövs, företrädesvis utomhusmodell (H)
Jag kan garantera att brandvarnare behövs, företrädesvis utomhusmodell (H)
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 14:09jag hade nästan förträngt det (#)
jag hade nästan förträngt det (#)
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 14:29Fast vi skötte det bra. 😀
Fast vi skötte det bra. 😀