Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 08:55"endast 10 kakor" Hur många använder ens alla 10 förutom nerför 😉
"endast 10 kakor" Hur många använder ens alla 10 förutom nerför 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 08:59Jag använder alla, annars byter jag hjul eller kassette.
Jag använder alla, annars byter jag hjul eller kassette.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:27Jepp, har insett att jag nog kan ta och byta ut några av de minsta ett par år till. Tills jag får lite mer "pulver" i benen. Som det är nu så ligger jag bara och nöter på de större och får i tyngre uppför snällt lägga mig på lilla kransen fram. 🙁
Jepp, har insett att jag nog kan ta och byta ut några av de minsta ett par år till. Tills jag får lite mer "pulver" i benen. Som det är nu så ligger jag bara och nöter på de större och får i tyngre uppför snällt lägga mig på lilla kransen fram. 🙁
Quote from Berit Bengtson on 3 October 2008, 11:30Leif:
När, eller om, Storck-gruppen finns att köpa och vad den då kostar vet jag inte.
Den var åtminstone med i de flesta Eurobike-reportagen jag har läst.Anledningen till att Campas priser inte varierar särskilt mycket kan bero på flera orsaker.
Att de
Leif:
När, eller om, Storck-gruppen finns att köpa och vad den då kostar vet jag inte.
Den var åtminstone med i de flesta Eurobike-reportagen jag har läst.
Anledningen till att Campas priser inte varierar särskilt mycket kan bero på flera orsaker.
Att de
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:52Jag började med 144 BCD o 42 kugg.
Körde emellanåt med 45 alternativt 47 på lilla.
Jag började med 144 BCD o 42 kugg.
Körde emellanåt med 45 alternativt 47 på lilla.
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2008, 12:08Andrew: Vad är det för fråga? Brukar du byta bakhjul då du kommer till en nedförsbacke?
Andrew: Vad är det för fråga? Brukar du byta bakhjul då du kommer till en nedförsbacke?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:51var på plats under Eurobike och missade Storcks komponentgrupp helt. har faktiskt inte läst några reportage heller så hög tid att råda bot på dåliga pålästheten och sprätta plastomslaget som senaste Tour fortfarande ligger i. får så här på förhand lite va
var på plats under Eurobike och missade Storcks komponentgrupp helt. har faktiskt inte läst några reportage heller så hög tid att råda bot på dåliga pålästheten och sprätta plastomslaget som senaste Tour fortfarande ligger i. får så här på förhand lite va
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:29Christer: Använder säkert fel ordval. Menar att mina minsta drev bara används när det går rejält utför. Sällan där jag bor och cyklar. Är det så mycket nerför kan jag rulla. Skulle få en för mig bättre anpassad kasset med fler stora drev. Så jag slipper h
Christer: Använder säkert fel ordval. Menar att mina minsta drev bara används när det går rejält utför. Sällan där jag bor och cyklar. Är det så mycket nerför kan jag rulla. Skulle få en för mig bättre anpassad kasset med fler stora drev. Så jag slipper h
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:31Jag förstod Andrew...och håller med.
Jag förstod Andrew...och håller med.
Quote from Berit Bengtson on 3 October 2008, 16:49Leif:
Här står det mer om Storck-gruppen
http://www.rouesartisanales.com/article-22496857.html
Den verkar vara tyngre än vad jag kom ihåg: 1755g istf 1750gJag hittar däremot inget på deras hemsida
http://www.storck-bicycle.de
Leif:
Här står det mer om Storck-gruppen
Den verkar vara tyngre än vad jag kom ihåg: 1755g istf 1750g
Jag hittar däremot inget på deras hemsida
http://www.storck-bicycle.de