Quote from Guest on 11 March 2010, 10:11Hej
Jag hoppas ni proffs kan hjälpa mig lite.
Jag kan inget om cyklar men tänkte ändå köpa en nu till våren.Jag kommer mestadels enbart cykla på asfalt till och från jobbet som är c:a 2 mil T o R. Bekvämlighet och bra rull får det då vara.
Den får
Hej
Jag hoppas ni proffs kan hjälpa mig lite.
Jag kan inget om cyklar men tänkte ändå köpa en nu till våren.
Jag kommer mestadels enbart cykla på asfalt till och från jobbet som är c:a 2 mil T o R. Bekvämlighet och bra rull får det då vara.
Den får
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:21Eftersom du har en begränsad budget, vill du inte få några "skenbara" finesser, som en dämpad gaffel. Den har du inget behov för ändå såsom du beskriver din rut. En bra dämpad framgaffel kostar mycket. En billig gaffel är bara marknadsföring.
Alt nr 2 sk
Eftersom du har en begränsad budget, vill du inte få några "skenbara" finesser, som en dämpad gaffel. Den har du inget behov för ändå såsom du beskriver din rut. En bra dämpad framgaffel kostar mycket. En billig gaffel är bara marknadsföring.
Alt nr 2 sk
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:25Tack jo med rean skulle jag nog fått mer för pengarna men men..
Ok, lite finesser ska jag leta efter.Med tanke på en del backar hade jag gärna velat ha en högväxlad cykel. Och då går väl Citybikes bort?
Tack jo med rean skulle jag nog fått mer för pengarna men men..
Ok, lite finesser ska jag leta efter.
Med tanke på en del backar hade jag gärna velat ha en högväxlad cykel. Och då går väl Citybikes bort?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:28Eller kanske leta efter ngn begagnad?
Eller kanske leta efter ngn begagnad?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:46Bara exempel på cyklar. Fanns inte i storlek 21..
Sen ser jag att cykelringen fortfarande har lite rea. Fast verkar som dom inte har alltför stort utbud.
Här hittade jag enbart mountanbikes som jag kan tänka mig.
http://www.cykelringen.se/products.as
Bara exempel på cyklar. Fanns inte i storlek 21..
Sen ser jag att cykelringen fortfarande har lite rea. Fast verkar som dom inte har alltför stort utbud.
Här hittade jag enbart mountanbikes som jag kan tänka mig.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:51http://www.cykelbutique.se/Cyklar/Trekking_134/GEPIDAALBOIN300M_138/
med livstidsgaranti på ramar
http://www.cykelbutique.se/Cyklar/Trekking_134/GEPIDAALBOIN300M_138/
med livstidsgaranti på ramar
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 10:54Helt klart ett alternativ TG 😀
Helt klart ett alternativ TG 😀
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 11:25Rea på cykelringen, då ska man vänta tills dom tagit tillbaka ordinarie priserna. Det är ju dyrare på rea hos dom.....
Rea på cykelringen, då ska man vänta tills dom tagit tillbaka ordinarie priserna. Det är ju dyrare på rea hos dom.....
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 11:38TG: Äger-jobbar du i företaget som du hela tiden lyfter fram i cykeltrådarna?
Olle kan säkert i så fall ordna en banner till dig.
TG: Äger-jobbar du i företaget som du hela tiden lyfter fram i cykeltrådarna?
Olle kan säkert i så fall ordna en banner till dig.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 11:43Danny, den andra cykeln, den på bike-busters, uppfyller fortfarande alla krav du har ställt. Du får inga problem med backar på den.
Och ... den är nedsatt i pris. Du får inte vänta alltför länge att bestämma dig.
Danny, den andra cykeln, den på bike-busters, uppfyller fortfarande alla krav du har ställt. Du får inga problem med backar på den.
Och ... den är nedsatt i pris. Du får inte vänta alltför länge att bestämma dig.