Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 11:53Den senaste cykeln fann endast ramstorlek 15 och 23... Jag behöver 21 🙁
Den senaste cykeln fann endast ramstorlek 15 och 23... Jag behöver 21 🙁
Quote from ellen olsson on 11 March 2010, 12:13David: Det verkar mycket troligt:
Mailadressen går till texcon.seKolla vem som driver det företaget...
http://www.texcon.se/Contactus.htm
David: Det verkar mycket troligt:
Mailadressen går till texcon.se
Kolla vem som driver det företaget...
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:27Köp Cube eller Wiler som fanns på bikbuster eller något begagnat. På blocket finns det några få som kanske kan vara något.
Köp Cube eller Wiler som fanns på bikbuster eller något begagnat. På blocket finns det några få som kanske kan vara något.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 17:09Danny, kolla på Sportson i Järnbrott. Fråga efter Kona från 2009 (Jake, Dew och släktingar). Jag har för mig att de har några kvar och alla 2009 modeller säljs till 20% rabatt. Kan finnas andra också. Dessa minns jag eftersom jag var där med en kompis som
Danny, kolla på Sportson i Järnbrott. Fråga efter Kona från 2009 (Jake, Dew och släktingar). Jag har för mig att de har några kvar och alla 2009 modeller säljs till 20% rabatt. Kan finnas andra också. Dessa minns jag eftersom jag var där med en kompis som
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:43Tack för era tips...
Daniel: kollade precis på hemsidan.. Tror faktiskt att en Hybrid passar mig perfekt. Det blir att åka dit å kolla till helgen...
Tack för era tips...
Daniel: kollade precis på hemsidan.. Tror faktiskt att en Hybrid passar mig perfekt. Det blir att åka dit å kolla till helgen...