Quote from Guest on 20 September 2012, 14:03Jag har en Garmin FR 405 CX som jag är nöjd med, men vi behöver ännu en klocka till familjen och jag behöver ha längre batteritid för diverse långlopp framöver (t.ex. vätternrundan)
Ska jag ha en pulsklocka eller en cykeldator och vilken i så fall? Jag ä
Jag har en Garmin FR 405 CX som jag är nöjd med, men vi behöver ännu en klocka till familjen och jag behöver ha längre batteritid för diverse långlopp framöver (t.ex. vätternrundan)
Ska jag ha en pulsklocka eller en cykeldator och vilken i så fall? Jag ä
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 14:13805 för cykel, eller 910 allmänt
Polar har just släppt RC3, ser intressant ut
805 för cykel, eller 910 allmänt
Polar har just släppt RC3, ser intressant ut
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 14:14Både 310xt och 910xt har ca. 20 timmars batteritid.
Både 310xt och 910xt har ca. 20 timmars batteritid.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 16:34Håller med Peter, har en 310 som jag haft ett par år som jag är kanonnöjd med. Och om man letar lite på nätet kan man hitta den riktigt billigt nu...
Håller med Peter, har en 310 som jag haft ett par år som jag är kanonnöjd med. Och om man letar lite på nätet kan man hitta den riktigt billigt nu...
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 16:46Velar lite nu... Vill man ha en pulsklocka? Eller ska jag gå på en cykeldator? Typ Edge 500 eller 800?
Velar lite nu... Vill man ha en pulsklocka? Eller ska jag gå på en cykeldator? Typ Edge 500 eller 800?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 16:57Frågan besvaras av vad du gör utöver att cykla:
Inget: Cykeldator
Löpning/skidåkning etc: Pulsklocka
Frågan besvaras av vad du gör utöver att cykla:
Inget: Cykeldator
Löpning/skidåkning etc: Pulsklocka
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 16:58Det finns väl ingen Garmin med cykelpoddar som har batteritid till V(ingel)R(undan)?
Det finns väl ingen Garmin med cykelpoddar som har batteritid till V(ingel)R(undan)?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:00Garmin edge 800 verkar ju ha 15 timmars batteritid. Längre tid än så får inte den vingliga rundan ta...
Vad tycker du att man ska ha då David?
Garmin edge 800 verkar ju ha 15 timmars batteritid. Längre tid än så får inte den vingliga rundan ta...
Vad tycker du att man ska ha då David?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:02Jag gillar POLAR.
Jag gillar POLAR.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:03Jag både cyklar, springer och åker skidor, men jag har ju en Forerunner 405 cx till det.
Problemet blir när min man och jag cyklar samtidigt typ på Cykelvasan. Då skulle vi behöva en "pryl" till. Frågan är om vi ska ha var sin klocka och att vi då satsar
Jag både cyklar, springer och åker skidor, men jag har ju en Forerunner 405 cx till det.
Problemet blir när min man och jag cyklar samtidigt typ på Cykelvasan. Då skulle vi behöva en "pryl" till. Frågan är om vi ska ha var sin klocka och att vi då satsar