Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:04Vilken polar ska man titta på då? Har du en separat GPS då? Funkar importen till Funbeat/Strava osv lika smidigt som Garmins?
Vilken polar ska man titta på då? Har du en separat GPS då? Funkar importen till Funbeat/Strava osv lika smidigt som Garmins?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:08Jag har CS 600 som jag loggar i POLAR ProTrainer 5. Jag har inget behov GPS men man kan tydligen köpa till en liten Pod vid behov.
Det är all idé att ha kadensmätning på cyklarna.
Jag har CS 600 som jag loggar i POLAR ProTrainer 5. Jag har inget behov GPS men man kan tydligen köpa till en liten Pod vid behov.
Det är all idé att ha kadensmätning på cyklarna.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:10Skulle jag behöva någon GPS så lär det finnas i de flesta nyare telefoner. Jag brukar ha papperskarta vid (v)irrfärder i okänd terräng.
Skulle jag behöva någon GPS så lär det finnas i de flesta nyare telefoner. Jag brukar ha papperskarta vid (v)irrfärder i okänd terräng.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:29Haha! Papperskarta! Det är många vuxenpoäng på det;-)
Haha! Papperskarta! Det är många vuxenpoäng på det;-)
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:32eller så hittar man ganska bra.
eller så hittar man ganska bra.
Quote from Berit Bengtson on 20 September 2012, 17:52Om det är en Garmin du vill ha så håller jag med Raymond i att du bör bestämma dig för om du vill ha den enbart för cykling eller (ffa) för annat än cykling.
Det skall iofs gå att använda Edge 200 och 500 med armband,
men särskilt smidigt har jag svårt a
Om det är en Garmin du vill ha så håller jag med Raymond i att du bör bestämma dig för om du vill ha den enbart för cykling eller (ffa) för annat än cykling.
Det skall iofs gå att använda Edge 200 och 500 med armband,
men särskilt smidigt har jag svårt a
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 17:57Jag har fått reda ut var vi har varit när Garmintomtarna inte hittar.
Jag har fått reda ut var vi har varit när Garmintomtarna inte hittar.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 19:02Jag är hellre en Garmintomte än ett forumtroll
Jag är hellre en Garmintomte än ett forumtroll
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 19:07Ja, det syns på prestationerna.
Ja, det syns på prestationerna.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 19:16Dina eller mina?
Ditt track-record här på Funbeat är ganska imponerande!
Dina eller mina?
Ditt track-record här på Funbeat är ganska imponerande!