Quote from Guest on 2 April 2007, 22:00Hej!
Nu när det är så fint väder ute så blir jag sugen på att börja springa. Jag började på F&S för ca 7 veckor sen. Där har jag tränat 4-5 gånger i veckan och känner att jag börjar få lite kondition iaf.
Eftersom jag inte har några passande skor så får
Hej!
Nu när det är så fint väder ute så blir jag sugen på att börja springa. Jag började på F&S för ca 7 veckor sen. Där har jag tränat 4-5 gånger i veckan och känner att jag börjar få lite kondition iaf.
Eftersom jag inte har några passande skor så får
Quote from Daniel Jernebring on 2 April 2007, 22:10Inte på rak arm. Men gå till Löplabbet eller liknande och prova ut ett par. Sen kan du ju gå hem och fundera lite. Du får då oxå reda på vad det är för en typ av sko du behöver och om du pronerar/supinerar t ex.
Inte på rak arm. Men gå till Löplabbet eller liknande och prova ut ett par. Sen kan du ju gå hem och fundera lite. Du får då oxå reda på vad det är för en typ av sko du behöver och om du pronerar/supinerar t ex.
Quote from Funbeat user on 2 April 2007, 22:18Det finns massor av bra skor - omöjligt att tipsa om någon speciell - men de ultimata skorna för någon är en helt fel sko för en annan. Gå till Löplabbet är mitt råd.
Det finns massor av bra skor - omöjligt att tipsa om någon speciell - men de ultimata skorna för någon är en helt fel sko för en annan. Gå till Löplabbet är mitt råd.
Quote from Martin Trygg on 3 April 2007, 08:58Och räkna med att du snarare får betala typ 1300 för en bra sko...
Och räkna med att du snarare får betala typ 1300 för en bra sko...
Quote from Daniel Jernebring on 3 April 2007, 09:09Ja, speciellt när ditt mål är långdistans... Jag tror att ju längre man ska ha dom på sig... ju viktigare är det...
Ja, speciellt när ditt mål är långdistans... Jag tror att ju längre man ska ha dom på sig... ju viktigare är det...
Quote from Funbeat user on 3 April 2007, 10:00Undvik Reebok. Jag köpte ett par förra året och de sprack upp i sidan efter 4 månader. Sedan fick jag höra i affären att detta var ett känt problem med Reebok.
Undvik Reebok. Jag köpte ett par förra året och de sprack upp i sidan efter 4 månader. Sedan fick jag höra i affären att detta var ett känt problem med Reebok.