Quote from Guest on 31 May 2012, 19:08Hej! Jag är en 18-årig tjej som simma är på hög nivå. Jag tänkte kolla om det finns intresse för privata crawl/simkurser. Har varit tränare för ungdomar & barn tidigare. Har själv simmat sen jag var 6 år gammal & tränar nu 7 pass i veckan. Hör av er om in
Hej! Jag är en 18-årig tjej som simma är på hög nivå. Jag tänkte kolla om det finns intresse för privata crawl/simkurser. Har varit tränare för ungdomar & barn tidigare. Har själv simmat sen jag var 6 år gammal & tränar nu 7 pass i veckan. Hör av er om in
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 19:18kan var bra att säga var i sverige du befinner dig...
kan var bra att säga var i sverige du befinner dig...
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 19:57Oj, glömde det! Jag bor i Stockholm.
Oj, glömde det! Jag bor i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 12:19bä
bä
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:42Och för Christine...
Och för Christine...
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 16:48Hallå. Var i Sthlm hade du tänkt hålla kurs? För mig skulle det vara intressant att lära mig simma bra crawl =) Är ingen snabb bröstsimmare heller men har nog lite bättre teknik där än i crawlen hehe
Hallå. Var i Sthlm hade du tänkt hålla kurs? För mig skulle det vara intressant att lära mig simma bra crawl =) Är ingen snabb bröstsimmare heller men har nog lite bättre teknik där än i crawlen hehe
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 21:50Jag tränar själv i Eriksdalsbadet men kan ta mig till andra bad i Stockholm om det passar bättre. Beror också på om de som är intresserade vill ha träningen i en liten grupp eller helt privat med mig. Låter bra att du vill lära dig bättre frisim, då det g
Jag tränar själv i Eriksdalsbadet men kan ta mig till andra bad i Stockholm om det passar bättre. Beror också på om de som är intresserade vill ha träningen i en liten grupp eller helt privat med mig. Låter bra att du vill lära dig bättre frisim, då det g
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 23:58Är du en triathlonaspirant, David?
Är du en triathlonaspirant, David?
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 02:28"Har själv simmat sen jag var 6 år gammal & tränar nu 7 pass i veckan. "
-Du har lektionen den 8:e dagen?
"Har själv simmat sen jag var 6 år gammal & tränar nu 7 pass i veckan. "
-Du har lektionen den 8:e dagen?
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 06:52Man kan ju faktiskt simma flera pass på samma dag. 🙂
Man kan ju faktiskt simma flera pass på samma dag. 🙂