Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 07:48Närmast för mig är eriksdalsbadet. Vilka tider är det som passar dig och som du tror är bäst för att det inte ska vara proppfullt i bassängen? Jag har inga problem att lära mig i en liten grupp tillsammans med andra.
Ja, ett av mina mål förutom att förb
Närmast för mig är eriksdalsbadet. Vilka tider är det som passar dig och som du tror är bäst för att det inte ska vara proppfullt i bassängen? Jag har inga problem att lära mig i en liten grupp tillsammans med andra.
Ja, ett av mina mål förutom att förb
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 10:41Ja det beror lite på vad bäckenet tycker om löpning efter att trean fötts, men jag hoppas på åtminstone olympiskt nästa år eller kanske till och med en HIM. Vill förstås köra IM Kalmar nån gång, om tid finns.
Roligt med triathlon! Maken körde det förut
Ja det beror lite på vad bäckenet tycker om löpning efter att trean fötts, men jag hoppas på åtminstone olympiskt nästa år eller kanske till och med en HIM. Vill förstås köra IM Kalmar nån gång, om tid finns.
Roligt med triathlon! Maken körde det förut
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 15:06Christine, jag tränar också på Eriksdalsbadet. Försöker simma minst en gång i veckan och mestadels crawl. Mitt problem är att jag andas enbart på höger sida, något som jag ska försöka komma bort ifrån i höst.
Christine, jag tränar också på Eriksdalsbadet. Försöker simma minst en gång i veckan och mestadels crawl. Mitt problem är att jag andas enbart på höger sida, något som jag ska försöka komma bort ifrån i höst.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 09:05Konstig, jag mailade Christine för snart två månader sedan men har inte hört något från henne. Lade hon ner verksamheten?
Konstig, jag mailade Christine för snart två månader sedan men har inte hört något från henne. Lade hon ner verksamheten?
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 22:54Jag har haft kontakt med henne, men nu under sommaren kan det säkert vara svårt att få kontakt.
Jag har haft kontakt med henne, men nu under sommaren kan det säkert vara svårt att få kontakt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 15:38Jag har haft kontakt med Christine och gjort henne uppmärksam på det eventuella intresse som finns här.
Utan att veta säkert tror jag att det är privata lektioner hon erbjuder, inte kurser med många deltagare. Vad jag vet har Christine inga tider i någo
Jag har haft kontakt med Christine och gjort henne uppmärksam på det eventuella intresse som finns här.
Utan att veta säkert tror jag att det är privata lektioner hon erbjuder, inte kurser med många deltagare. Vad jag vet har Christine inga tider i någo
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 02:19Jag är ledsen om jag missat att svara på någon. Har nu försökt skriva till er som inte fått svar tidigare. Kommer att fortsätta köra i höst om intresse finns! 🙂
Jag är ledsen om jag missat att svara på någon. Har nu försökt skriva till er som inte fått svar tidigare. Kommer att fortsätta köra i höst om intresse finns! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 20:24Christine! Jag mailar dig bums 🙂
Christine! Jag mailar dig bums 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 17:58Hej!
Jag är väldigt intresserad av att ta privat/grupp lektioner frisim. Jag ska delta i Stockholm trhithlon och måste verkligen blir bättre på simnings teknik. Kan tänka mig ta privata eller grup kurser.
Hör av er i fall någon är intresserad!
Hälsnin
Hej!
Jag är väldigt intresserad av att ta privat/grupp lektioner frisim. Jag ska delta i Stockholm trhithlon och måste verkligen blir bättre på simnings teknik. Kan tänka mig ta privata eller grup kurser.
Hör av er i fall någon är intresserad!
Hälsnin
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 11:37Tja!
Jag vet att SK Neptun arrangerar sommarkurser inomhus (deras kurser för ÖV simning är fulltecknade).
https://skneptun.kanslietonline.se/sommar/vuxna/vuxencrawl/
Vill du ha privatlektion i Sthlm rekommenderar jag nedan länk:
http://www.pickacoach
Tja!
Jag vet att SK Neptun arrangerar sommarkurser inomhus (deras kurser för ÖV simning är fulltecknade).
https://skneptun.kanslietonline.se/sommar/vuxna/vuxencrawl/
Vill du ha privatlektion i Sthlm rekommenderar jag nedan länk: