Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPrivat motivationshöjare
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag är återfallsförbrytare i konsten att börja (och sluta) springa. Den här gången vill jag låta bli att sluta igen.
Jag försöker hitta på sätt att motivera mig. Tänkte till exempel springa Skälbyloppet den 2 april. Det blir min första tävling på 17 år. M

Magnus, jag tror du gör helt rätt. Den här sidan är kanon för att hitta inspiration och bli motiverad. Precis som du gör nu är perfekt för känslan av att man har andras ögon på sin träning. Det blir klart svårare att smita undan när man vet det.

Så ut å

Jag tror också att du gör rätt i att skriva det här!
Det är bara att kämpa på!
Ett tips kan vara att skriva ett träningsprogram, då känner man att man måste hålla det.
Lycka till 🙂

Tack för vänliga ord.

"så ut och spring med dig"
Jag har ju redan sprungit idag!

"träningsprogram"
Har funderat på det. Problemet är mitt oregelbundna liv som aldrig har samma tider. Gör jag det för detaljerat kommer jag inte kunna hålla det. Måste få t

Ett sätt att hålla uppe motivationen är att vara med på Vinterutmaningen:

http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442

Å jag kan som vanligt inte låta bli att kommentera sådana här trådar...

Ge dig själv ett mer konkret mål än att bara säga jag ska kunna springa si och så lång på en viss tid. Vad händer när du har lyckts med det då? Å har man oregelbundet liv är detta än

Danne så kloka ord! Man undrar ju vad du har för yrke? 😉

Danne, kloka ord! (t+)

Frågan är varför du slutat att springa..

Springer du "lagomt" fort så du njuter när du springer? Man kan inte alltid köra hårda pass som _bara_ känns bra efteråt! 🙂

Jag känner oftast LYCKLIG när jag springer i skogen. När jag

Danne, du har naturligtvis helt rätt.

Springandet är ett medel för att uppnå ett antal olika saker. Jag vet ganska så noga vilka mål jag har. En salig blandning av höga och låga mål. I år har jag för första gången valt att inför mig själv accepterat de

KBT....????

12