Quote from Guest on 21 June 2008, 08:57Högprofilfälg av monocoque 12k carbon för kanttråd. Fälgen är förstärk med en aluminiumlist för montering av kanttådsdäck. Nav: Shimano Ultegra-6600 24 hål. Eker: Sapim aero. Inklusive Pro hjulväska. Färg: Carbon
Är nån som vet något om dessa om dom är b
Högprofilfälg av monocoque 12k carbon för kanttråd. Fälgen är förstärk med en aluminiumlist för montering av kanttådsdäck. Nav: Shimano Ultegra-6600 24 hål. Eker: Sapim aero. Inklusive Pro hjulväska. Färg: Carbon
Är nån som vet något om dessa om dom är b
Quote from Lars Ekegård on 21 June 2008, 09:07Har inte hört så mycket om dom men snygga, lättare än Cosmic Carbon och rimligt pris verkar det i alla fall vara. Naven och ekrarna är i alla fall ganska beprövade och väl fungerande.
Andra alternativ om du ska ha högprofil i samma prisklass skulle kunna
Har inte hört så mycket om dom men snygga, lättare än Cosmic Carbon och rimligt pris verkar det i alla fall vara. Naven och ekrarna är i alla fall ganska beprövade och väl fungerande.
Andra alternativ om du ska ha högprofil i samma prisklass skulle kunna
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 09:49Varför inte Corima?
Varför inte Corima?
Quote from Lars Ekegård on 21 June 2008, 10:06Därför att Corima Aero om jag inte minns helt fel ligger ett antal tusenlappar högre i pris, annars så är dom helt rätt och lättare än de övriga.
Därför att Corima Aero om jag inte minns helt fel ligger ett antal tusenlappar högre i pris, annars så är dom helt rätt och lättare än de övriga.
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 10:24Då sparar man o väntar...........
Då sparar man o väntar...........
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 20:51Lars, har inte hört nåt om dom. Det har kommit fram en hel del carbon hjul på sistone som inte håller kvaliteten så att köpa utan rekomendation verkar risky. Kör själv på Mavic Ksyrium SL och även om dom inte är dom lättaste håller dom för ganska omild be
Lars, har inte hört nåt om dom. Det har kommit fram en hel del carbon hjul på sistone som inte håller kvaliteten så att köpa utan rekomendation verkar risky. Kör själv på Mavic Ksyrium SL och även om dom inte är dom lättaste håller dom för ganska omild be
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:01Finns Ksyrium SL med karbonfälg?
Finns Ksyrium SL med karbonfälg?
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:26Pro hjulen ser riktigt schyssta ut ju!
Jag kör på Shimanos Dura ace högprofil, 2008:or.
Är riktigt nöjd med dem, och de är grymmt snygga.Kostar lite mer men de ska tydligen va bra nav i dem!
Pro hjulen ser riktigt schyssta ut ju!
Jag kör på Shimanos Dura ace högprofil, 2008:or.
Är riktigt nöjd med dem, och de är grymmt snygga.
Kostar lite mer men de ska tydligen va bra nav i dem!
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:33Jag kör på Fulcrum Racing Speed som kostar lite mer men är bra hjul som rullar fort.
Jag kör på Fulcrum Racing Speed som kostar lite mer men är bra hjul som rullar fort.
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 21:40Ja de är faktiskt riktigt fina!!!
Ja de är faktiskt riktigt fina!!!