Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:03Ja, helst.
Ja, helst.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:52Guuuud så trist...
Guuuud så trist...
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 15:11Ska jag bära reklam vill jag ha betalt för det, eller åtminstone få tröjan gratis.
Ska jag bära reklam vill jag ha betalt för det, eller åtminstone få tröjan gratis.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 15:45Äh...så pretto är inte jag...däremot vill jag inte bära reklam för sådant jag ogillar...
Just do it!
Äh...så pretto är inte jag...däremot vill jag inte bära reklam för sådant jag ogillar...
Just do it!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 22:26En pro tröja kan ofta ge inspiration, hjälpa till att ta i lite extra för många. Du skall spendera många mil på vägarna och gå på det som känns rätt.
Jag kan rekommendera www.all4cycling.com. De har allt och levererar på 3-4 dagar. Vissa av stallen har ä
En pro tröja kan ofta ge inspiration, hjälpa till att ta i lite extra för många. Du skall spendera många mil på vägarna och gå på det som känns rätt.
Jag kan rekommendera http://www.all4cycling.com. De har allt och levererar på 3-4 dagar. Vissa av stallen har ä
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 19:50Alla får självklart göra precis hur de vill. Det vikitgaste är ju att kläderna passar perfekt och är funktionella.
Personligen, och jag kan ju bara prata för mig själv här, så skulle jag aldrig vilja cykla i reklam/team-kläder om jag inte arbetar för för
Alla får självklart göra precis hur de vill. Det vikitgaste är ju att kläderna passar perfekt och är funktionella.
Personligen, och jag kan ju bara prata för mig själv här, så skulle jag aldrig vilja cykla i reklam/team-kläder om jag inte arbetar för för
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:13Såg i senaste numret av kadens att det kommit en ny svensk cykelklädestillverkare. Bara en tröja tillgänglig än så länge, och dyr är den - men bara tanken på merino inåt med vanlig syntetyta gör mig mer än lite sugen..
http://primagarments.com/
Såg i senaste numret av kadens att det kommit en ny svensk cykelklädestillverkare. Bara en tröja tillgänglig än så länge, och dyr är den - men bara tanken på merino inåt med vanlig syntetyta gör mig mer än lite sugen..