Quote from Funbeat user on 15 May 2018, 20:53Aha, men det förklarar ju saken!
Skönt att få klarhet, då slipper jag undra 😀På sätt och vis är det ju en bra sak att Chrome är gnälliga då, det är ju trots allt en säkerhetsfråga. Nu är ju Funbeat och Symantec bra företag, ärliga i ord och handling me
Aha, men det förklarar ju saken!
Skönt att få klarhet, då slipper jag undra 😀
På sätt och vis är det ju en bra sak att Chrome är gnälliga då, det är ju trots allt en säkerhetsfråga. Nu är ju Funbeat och Symantec bra företag, ärliga i ord och handling me
Quote from Funbeat user on 15 May 2018, 21:11Michael, uppmärksammade att min gamla studentkorridor-granne Jonathan K kommit in i bilden och "räddningen", inte sett av honom på decennier, så det firar vi med "Premium".
Michael, uppmärksammade att min gamla studentkorridor-granne Jonathan K kommit in i bilden och "räddningen", inte sett av honom på decennier, så det firar vi med "Premium".
Quote from Funbeat user on 15 May 2018, 21:14Sedan kan jag erkänna att jag hittade en väg förbi Windows varning om osäker plats och kunde importera. Litet omständligt dock.
Sedan kan jag erkänna att jag hittade en väg förbi Windows varning om osäker plats och kunde importera. Litet omständligt dock.
Quote from Funbeat user on 17 May 2018, 09:26Funkar inte från Firefox 60 heller, på Ubuntu 16.04. 🙁
Men funkar i Firefox 59 från Windows 7. 🙂
Funkar inte från Firefox 60 heller, på Ubuntu 16.04. 🙁
Men funkar i Firefox 59 från Windows 7. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2018, 09:58@Magnus: Om man är premiummedlem kan man kryssa i auto-nedladdning. Då behöver man inte gå in på nedladdningsfliken alls 🙂
@Magnus: Om man är premiummedlem kan man kryssa i auto-nedladdning. Då behöver man inte gå in på nedladdningsfliken alls 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2018, 12:27Jag tror du har nämnt det, ja.
Jag tror du har nämnt det, ja.
Quote from Funbeat user on 17 May 2018, 13:19Och nu när jag uppgarderade til Firefox 60 på windows, så slutade det fungera...
Och nu när jag uppgarderade til Firefox 60 på windows, så slutade det fungera...
Quote from Funbeat user on 17 May 2018, 15:31I väntan på lösning kan du förmodligen undanta funbeat.se från säkerhetskollen (som Anders gjorde i Chrome)
I väntan på lösning kan du förmodligen undanta funbeat.se från säkerhetskollen (som Anders gjorde i Chrome)
Quote from Funbeat user on 17 May 2018, 18:58Jag är premiummedlem. Var kryssar jag i autonedladdning???
Jag är premiummedlem. Var kryssar jag i autonedladdning???
Quote from Funbeat user on 18 May 2018, 08:47@Patrik:
På importfliken finns en knapp som heter "Inställningar".
- kryssa i "hämta pass automatiskt"
- kryssa ur "Efterbehandla.."
@Patrik:
På importfliken finns en knapp som heter "Inställningar".
- kryssa i "hämta pass automatiskt"
- kryssa ur "Efterbehandla.."