Quote from Guest on 5 December 2008, 13:13Jag har precis skaffat en Suunto T3 och kan inte para ihop pulsbandet med den.
Det står bara HR, ingen puls hittas och inget händer när jag försöker para ihop de.
Har testat med olika batterier och även mätt spänningen i de för att bekräfta att det inte ä
Jag har precis skaffat en Suunto T3 och kan inte para ihop pulsbandet med den.
Det står bara HR, ingen puls hittas och inget händer när jag försöker para ihop de.
Har testat med olika batterier och även mätt spänningen i de för att bekräfta att det inte ä
Quote from Lars Mörrby on 5 December 2008, 13:23Försök igen - du har ett ganska litet tidsfönster på dig att göra detta.
Försök igen - du har ett ganska litet tidsfönster på dig att göra detta.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 23:42Prova att fukta pulsbandet med lite vatten och se till att det sitter rätt. Hoppa omkring lite:-)
Prova att fukta pulsbandet med lite vatten och se till att det sitter rätt. Hoppa omkring lite:-)
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:06(V)
Fukt sa Bill, Fukt sa Bull precis så är det...igen....
(L)
(V)
Fukt sa Bill, Fukt sa Bull precis så är det...igen....
(L)
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 08:41det kan också vara så att du har fel mode inställt. Med det menar jag att du i displayen ser aktuell träningseffekt istället för puls. Håll knappen nere till vänster intryckt för att åtgärda detta.
det kan också vara så att du har fel mode inställt. Med det menar jag att du i displayen ser aktuell träningseffekt istället för puls. Håll knappen nere till vänster intryckt för att åtgärda detta.
Quote from Olof Robertson on 8 December 2008, 12:49Om det är kontakten på kroppen som felar så är Blågel som man köper på apoteket alla tiders! 🙂 Det hjälpte mig efter tips härifrån.
Om det är kontakten på kroppen som felar så är Blågel som man köper på apoteket alla tiders! 🙂 Det hjälpte mig efter tips härifrån.
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 13:11Patrik
Jag hade samma problem för två veckor sedan då jag fick ett nytt band. De måste gå snabbt, du måste göra de under tiden då de står "par a belt" i rutan...sedan säger den "pared" då den är klar.
Men snabba sig! De tog för lång tid för mig..till och
Patrik
Jag hade samma problem för två veckor sedan då jag fick ett nytt band. De måste gå snabbt, du måste göra de under tiden då de står "par a belt" i rutan...sedan säger den "pared" då den är klar.
Men snabba sig! De tog för lång tid för mig..till och
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 10:46Jag har lyckats nu, det tog väl en 10-15 försök men till sist så gick det.
Som sagt, ser inte fram emot det nästa gång...=)
Jag har lyckats nu, det tog väl en 10-15 försök men till sist så gick det.
Som sagt, ser inte fram emot det nästa gång...=)
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 10:53Grattis! 🙂
Grattis! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 11:39Tack nu kan jag böra träna igen!
Vet inte om man vågar skaffa en GPS till, då ska ju den paras ihop med....
Tack nu kan jag böra träna igen!
Vet inte om man vågar skaffa en GPS till, då ska ju den paras ihop med....