Quote from Guest on 8 August 2018, 09:36Vi upplever för tillfället en del problem med kommunikationen mellan Appen och våra servrar, som resulterar i problem med inloggning och registrering av aktiviteter.
Vi jobbar för högvarv med att lokalisera och åtgärda problemet, så håll ut - en l
Vi upplever för tillfället en del problem med kommunikationen mellan Appen och våra servrar, som resulterar i problem med inloggning och registrering av aktiviteter.
Vi jobbar för högvarv med att lokalisera och åtgärda problemet, så håll ut - en l
Quote from Funbeat user on 8 August 2018, 09:46Tack för info. Kommer pass som är registrerade synkas senare eller måste man registrera dessa igen?
Tack för info. Kommer pass som är registrerade synkas senare eller måste man registrera dessa igen?
Quote from Funbeat user on 8 August 2018, 10:15Bra!
Bra!
Quote from Funbeat user on 8 August 2018, 10:20Läste detta efter att jag skickat mail till supporten. Tack för infon. Då vet jag att det arbetas på problemet.
Läste detta efter att jag skickat mail till supporten. Tack för infon. Då vet jag att det arbetas på problemet.
Quote from Funbeat user on 8 August 2018, 11:43Ja tack för info! Hoppas det löser sig snart!????
Ja tack för info! Hoppas det löser sig snart!????
Quote from Funbeat user on 8 August 2018, 17:24Ser att det fortfarande är många som inte är premium, det tycker jag är väldigt dåligt gjort. (t-) :@
Ser att det fortfarande är många som inte är premium, det tycker jag är väldigt dåligt gjort. (t-) :@
Quote from Funbeat user on 9 August 2018, 20:36Håller med Peter även om det egentligen inte har med ämnet att göra
Håller med Peter även om det egentligen inte har med ämnet att göra
Quote from Tobias Barkman on 10 August 2018, 05:36Kanske sant, men kan ju också vara premium utan att det syns, Peter.
Kanske sant, men kan ju också vara premium utan att det syns, Peter.
Quote from Funbeat user on 10 August 2018, 12:02Vill tillägga ett fel som uppstår för mig i appen . Jag har efter senaste uppdateringen Iphone 6s varken kunnat registrera pass (de hamnar i utbox) samt heller ej kunnat öppna tidigare pass i min kalender (frustrerande). Får då felmeddelande Alert Intern
Vill tillägga ett fel som uppstår för mig i appen . Jag har efter senaste uppdateringen Iphone 6s varken kunnat registrera pass (de hamnar i utbox) samt heller ej kunnat öppna tidigare pass i min kalender (frustrerande). Får då felmeddelande Alert Intern
Quote from Funbeat user on 10 August 2018, 12:05...använder också funbeat i yrket (idrottslärare) med mina elever och är väldigt mån om att detta fungerar inom kort. Håller tummarna för att ni lyckas justera detta! Har haft en enorm nytta och glädje av funbeat och skulle bli bedrövad över att behöva by
...använder också funbeat i yrket (idrottslärare) med mina elever och är väldigt mån om att detta fungerar inom kort. Håller tummarna för att ni lyckas justera detta! Har haft en enorm nytta och glädje av funbeat och skulle bli bedrövad över att behöva by