Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatProblem med Appen
You need to log in to create posts and topics.

Vi upplever för tillfället en del problem med kommunikationen mellan Appen och våra servrar, som resulterar i problem med inloggning och registrering av aktiviteter.

Vi jobbar för högvarv med att lokalisera och åtgärda problemet, så håll ut - en l

Tack för info. Kommer pass som är registrerade synkas senare eller måste man registrera dessa igen?

Bra!

Läste detta efter att jag skickat mail till supporten. Tack för infon. Då vet jag att det arbetas på problemet.

Ja tack för info! Hoppas det löser sig snart!????

Ser att det fortfarande är många som inte är premium, det tycker jag är väldigt dåligt gjort. (t-) :@

Håller med Peter även om det egentligen inte har med ämnet att göra

Kanske sant, men kan ju också vara premium utan att det syns, Peter.

Vill tillägga ett fel som uppstår för mig i appen . Jag har efter senaste uppdateringen Iphone 6s varken kunnat registrera pass (de hamnar i utbox) samt heller ej kunnat öppna tidigare pass i min kalender (frustrerande). Får då felmeddelande Alert Intern

...använder också funbeat i yrket (idrottslärare) med mina elever och är väldigt mån om att detta fungerar inom kort. Håller tummarna för att ni lyckas justera detta! Har haft en enorm nytta och glädje av funbeat och skulle bli bedrövad över att behöva by