Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 17:01Piggelino är inte nedlagt, men de har tagit bort alla funktioner som man kan vara intresserad av att använda. Tur då att man kan fly över till Funbeat. Det enda jag saknar so far är ett stapeldiagram på ackumulerad träning de senaste 30 dagarna som finns
Piggelino är inte nedlagt, men de har tagit bort alla funktioner som man kan vara intresserad av att använda. Tur då att man kan fly över till Funbeat. Det enda jag saknar so far är ett stapeldiagram på ackumulerad träning de senaste 30 dagarna som finns
Quote from Camilla Höög on 28 January 2009, 17:05Nu vet jag inte stapeldiagrammet på Piggelino ser ut, men på Funbeat finns flera alternativ till det som borde funka:
-Cirkeldiagrammet på "Min träning" visar default 60 dagar, men välj 30 dagar
-"Min personliga topplista" visar just träningen de senaste
Nu vet jag inte stapeldiagrammet på Piggelino ser ut, men på Funbeat finns flera alternativ till det som borde funka:
-Cirkeldiagrammet på "Min träning" visar default 60 dagar, men välj 30 dagar
-"Min personliga topplista" visar just träningen de senaste
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 17:17Ackumulerad träning finns, fast den visar antal minuter i snitt per dag istället. Du hittar den i diagrammet "Min träning de senaste 30 dagarna" som du kan lägga till både på sidan Min träning och på Min startsida. Det är det mörkblå fältet i bakgrunden s
Ackumulerad träning finns, fast den visar antal minuter i snitt per dag istället. Du hittar den i diagrammet "Min träning de senaste 30 dagarna" som du kan lägga till både på sidan Min träning och på Min startsida. Det är det mörkblå fältet i bakgrunden s
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 17:37Japp, jag har noterat det. Tycker dock just att det ackumulerade (ej snitt) värdet blir tydligare, särskilt som de enskilda träningsstaplarna i funbeatdiagrammet gör att snittet blir nedskalat. Det är väl en vanesak antar jag. Men just det diagrammet sakn
Japp, jag har noterat det. Tycker dock just att det ackumulerade (ej snitt) värdet blir tydligare, särskilt som de enskilda träningsstaplarna i funbeatdiagrammet gör att snittet blir nedskalat. Det är väl en vanesak antar jag. Men just det diagrammet sakn