Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Hoppas på att kunna få hjälp här?!

Jag cyklade nämligen Tjejvättern den 6 juni och när jag skulle lägga in fakta om passet så gjorde jag förmodligen(?) fel från början och registrerade en ny träning - fastän jag hade tävlingen registrerad i min k

Det verkar som du har hittat en liten trevlig bugg. Jag testade och lyckades inte heller. Funbeat verkar begränsa antalet valbara tävlingar till 20 stycken. Sen skriver den inte ut fler. De är sorterade i bokstavsordning och i det här fallet räcker 20 sty

Tack så mycket för ditt svar och för att du försökt sätta dig in.

Jag tror att jag förstod hur du menade men jag lyckas fortfarande inte. Jag kan flytta fram passet, lägga till tävlingen och sedan flytta tillbaka passet. Felet är att jag får samma fråga

Du har rätt. Det funkar inte.
Jag hoppades att frågan om att slå ihop ditt planerade träningspass med tävlingen skulle poppa upp, men den gör inte det.

Då får du nog vänta tills fler tävlingar kan listas.

BARA vänta funkar nog inte - maila olle@funbeat.se och berätta om problemet också! 🙂

Om man orkar. Funktionen med att koppla sin "privata" tävling till den officiella tävlingen är ju bara om man sysslar med inbördes beundran 🙂
Bara man kryssat i rutan "tävling/lopp" så kommer den upp som tävling oberoende om den är kopplad till officiel

Har du fixat det? Annars skulle ajg gå in på tävlingen och lägga den i kalenderna om du inte redan gjort det (och har den kvar), då ska du få upp den där rutan med att du ska bekräfta att den ägt rum, öppna den tävling/det pass du registrerat i ett extra

Om det inte varit så mycket info så hade det varit ett bra alternativ. Nu är det inlagt träningsinfo, foto, text, karta, kurvor och kommentarer från andra användare. Allt går inte att kopiera över.

Ah, trist! Att det blir jobb, ja det är ju jobbigt, men att en del dessutom inte _kan_ kopieras över (t-)

Å andra sidan kan TS göra en fuskvariant. TS kan ange träningspasset som en tävling och själv skriva ordet tjejvättern först i kommentarsfältet, det släpper förvisso inte in hennes tävlignsberättelse bland de andra på loppet men i övrigt ser det rätt ut ;

12