Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 09:10Tack för att ni engagerar er!
Jag har faktiskt orkat mejlat info@funbeat.se, dels pga lite inbördes beundran 😉 (Jag är faktiskt osvenskt stolt över mitt resultat och tycker att det är roligt att komma åt tävlingen och alla andras berättelser också) och
Tack för att ni engagerar er!
Jag har faktiskt orkat mejlat info@funbeat.se, dels pga lite inbördes beundran 😉 (Jag är faktiskt osvenskt stolt över mitt resultat och tycker att det är roligt att komma åt tävlingen och alla andras berättelser också) och
Quote from Camilla Höög on 9 June 2009, 10:23Det är bra! Man ska vara stolt och visa upp sina bedrifter för andra (t+)
Det är bra! Man ska vara stolt och visa upp sina bedrifter för andra (t+)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:34Det kan funka med att du flyttar tävlingen till en annan dag först, som inte har så mycket tävlingar i sig. Sen flyttar ditt pass till samma dag. har dock själv haft en del strul med detta, så jag vet inte om det funkar. Själv skulle jag testa med några l
Det kan funka med att du flyttar tävlingen till en annan dag först, som inte har så mycket tävlingar i sig. Sen flyttar ditt pass till samma dag. har dock själv haft en del strul med detta, så jag vet inte om det funkar. Själv skulle jag testa med några l
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 20:33Nu visas upp till 50 tävlingar i listan!
Nu visas upp till 50 tävlingar i listan!
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 16:55En liten fråga som bara ligger liite fel..
Jag får inte igång nedräkningen till tävlingarna. Hur gör jag, eller vad behöver jag göra?
En liten fråga som bara ligger liite fel..
Jag får inte igång nedräkningen till tävlingarna. Hur gör jag, eller vad behöver jag göra?
Quote from Camilla Höög on 30 June 2009, 19:15Hur långt har du kommit?
Lägg in tävlingar i din kalender, dvs. markera att ett pass är en tävling eller klicka på lägg till i kalender på sidan för tävlingen. Se till att ditt registrede pass har en kommentar, typ tävlingens namn.
Gå till din sida och lä
Hur långt har du kommit?
Lägg in tävlingar i din kalender, dvs. markera att ett pass är en tävling eller klicka på lägg till i kalender på sidan för tävlingen. Se till att ditt registrede pass har en kommentar, typ tävlingens namn.
Gå till din sida och lä
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 22:39Jag hittar inte där jag ska välja nedräkning till tävling
Jag hittar inte där jag ska välja nedräkning till tävling
Quote from Camilla Höög on 30 June 2009, 22:47Du kan lägga till nedräkningar både på Startsidan och på din sida Översikt. Klicka antingen på "Välj innehåll på Min startsida" eller "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" och välj "Nedräkning till tävling".
Du kan lägga till nedräkningar både på Startsidan och på din sida Översikt. Klicka antingen på "Välj innehåll på Min startsida" eller "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" och välj "Nedräkning till tävling".
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 08:19Tack så jätte mycket! Nu verkar det fungera som det ska 🙂
Tack så jätte mycket! Nu verkar det fungera som det ska 🙂