Quote from Guest on 7 August 2007, 00:38Har haft stora problem med att skapa nya träningsrundor senaste 2 veckorna. Förut gick det helt problemfritt men nu verkar verkar min webläsare knasa ur om jag zoomar in/ut eller panorerar.
Är det någon annan som har liknande problem eller ligger problem
Har haft stora problem med att skapa nya träningsrundor senaste 2 veckorna. Förut gick det helt problemfritt men nu verkar verkar min webläsare knasa ur om jag zoomar in/ut eller panorerar.
Är det någon annan som har liknande problem eller ligger problem
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 00:48Nä däremot hade jag suttit 1 timme och skapat en dagens runda i kartan, men när jag ska spara har jag timout, smått o glad blir man då 🙁
Nä däremot hade jag suttit 1 timme och skapat en dagens runda i kartan, men när jag ska spara har jag timout, smått o glad blir man då 🙁
Quote from Camilla Höög on 7 August 2007, 08:38Det är inte rekommenderat att gå över 20 minuters inaktivitet, dvs. utan att ladda om sidan.
Ett alternativ som borde fungera är att ha två Funbeat-fönster öppna och uppdatera det andra lite då och då medan du ritar kartan.
Det är inte rekommenderat att gå över 20 minuters inaktivitet, dvs. utan att ladda om sidan.
Ett alternativ som borde fungera är att ha två Funbeat-fönster öppna och uppdatera det andra lite då och då medan du ritar kartan.
Quote from Bjarne Lewin on 7 August 2007, 13:19Jag skulle vilja ha en funktion där man kan redigera i en runda och sen spara den i ett annat namn. Användbart skulle ju också kunna vara att kunna bygga ihopa flera rundor till en lång runda. Det är ju så trist att varje gång man ska förändra en runda be
Jag skulle vilja ha en funktion där man kan redigera i en runda och sen spara den i ett annat namn. Användbart skulle ju också kunna vara att kunna bygga ihopa flera rundor till en lång runda. Det är ju så trist att varje gång man ska förändra en runda be
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 23:33Som de var nu skulle jag lägga in en 19 mila tur, det tar en bra bit över 20 min märkte jag...
Nu blev det ingen iofs...
Som de var nu skulle jag lägga in en 19 mila tur, det tar en bra bit över 20 min märkte jag...
Nu blev det ingen iofs...
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 23:16Har ingen koll alls på hur jag ska få till träningsrundorna... ibland kommer ingen markör upp alls.... ibland kommer den upp men jag får aldrig rundan klar för det slutar markera. Och andras träningsrundor kan jag inte se alls för de bara laddas men komme
Har ingen koll alls på hur jag ska få till träningsrundorna... ibland kommer ingen markör upp alls.... ibland kommer den upp men jag får aldrig rundan klar för det slutar markera. Och andras träningsrundor kan jag inte se alls för de bara laddas men komme
Quote from Camilla Höög on 19 August 2007, 09:50Maria, det låter som problem som orsakas av din dator eller uppkoppling.
Fungerar http://maps.google.com/ som den ska för dig? Dvs. uppstår några problem när du arbetar med kartorna där.
Maria, det låter som problem som orsakas av din dator eller uppkoppling.
Fungerar http://maps.google.com/ som den ska för dig? Dvs. uppstår några problem när du arbetar med kartorna där.
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 14:09googles kartor funkar helt som dom ska
googles kartor funkar helt som dom ska
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 17:43Jag har precis samma problem som några av er...
Ibland fungerar den utmärkt men oftast ger den upp att markera efter ett par knapptryck mitt i ritandet och ibland får man inte ens en markör alls.....
Hur skall man åtgärda detta??? Hjälp!
Jag har precis samma problem som några av er...
Ibland fungerar den utmärkt men oftast ger den upp att markera efter ett par knapptryck mitt i ritandet och ibland får man inte ens en markör alls.....
Hur skall man åtgärda detta??? Hjälp!
Quote from Camilla Höög on 20 August 2007, 18:53För att felsöka krävs det lite mer beskrivning. Uppstår det några javascriptfel när detta inträffar, IE visar en varningstriangel nere till vänster, Firefox har Error console under tools-menyn.
Gör du något speciellt när det händer, t.ex. zoomar ut, flytt
För att felsöka krävs det lite mer beskrivning. Uppstår det några javascriptfel när detta inträffar, IE visar en varningstriangel nere till vänster, Firefox har Error console under tools-menyn.
Gör du något speciellt när det händer, t.ex. zoomar ut, flytt