Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack! Jag skall memorera vad jag gör nästa gång det blir knas....

Jag har också problem att rita rundor vissa gånger. När jag kommit en bit och sen flyttar kartan så vill inte markören fungera längre och det liksom hänger opp sig. Jag har ritat rundor både på Shapelink.com och Jogg.se och där har det aldrig varit några

Nu har jag fått samma problem igen... precis som i inlägget ovan... började idag och jag kan inte regga!

Snälla, snälla... jag kan varken göra nya rundor eller se redan regestrerade.... när jag vill kolla rundor snurrar bara den gula laddningscirkeln runt runt runt.... när jag vill rita en runda går det bra ett litet tag men sen slutar det blå strecket komma

Nu fungerar det inte för mig heller. Javascriptfel.
Har du kollat att du inte får några javascriptfel? I Firefox gör du det i Felkonsollen som du hittar under Verktygsmenyn och i IE så blir det en gul triangel nere i vänstra hörnet som du kan klicka på. O

Är hemskt dålig på datorer så jag fattade inte riktigt det där.... Men provade att rita igen och jo, den gula triangeln dök upp efter att jag ritat ett par kilometer... å då slutar allt fungera igen.... har inte kunnat rita en runda sen början av septembe

Jag ritade en ny runda senast idag och hade inga problem alls.

Hemma funkar det bra för mig.
Prova att starta om allt. Se också till att du kör senaste versionen av webbläsaren.
Det är grymt svårt att programmera Javascript så att det fungerar för alla tänkbara specialfall som kan uppkomma för alla webbläsare.

Det p

Kanske helt enkelt ska koppla nätet till den andra datorn här hemma och kolla.... är bättre grejer i den...

Det är en bra princip att försöka undvika Microsofts programvara... 😉

Firefox är gratis, opensource och brukar fungera bra.