Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:26Fina carbonramar hör inte hemma i trainern. Där kan man ha billiga Taiwan eller Orbearamar.
Glidslem bör även kunna fungera som gängsmörjning.
Fina carbonramar hör inte hemma i trainern. Där kan man ha billiga Taiwan eller Orbearamar.
Glidslem bör även kunna fungera som gängsmörjning.
Quote from Mats Andersson on 20 May 2008, 10:02Helt seriöst David - är det inte dags att lägga ner dina tröttsamma pikar mot Silva nu...?
"Där kan man ha billiga Taiwan eller Orbearamar."
Helt seriöst David - är det inte dags att lägga ner dina tröttsamma pikar mot Silva nu...?
"Där kan man ha billiga Taiwan eller Orbearamar."
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 10:08Jag har flera klubbkompisar som kör Orbea och även flera som kör Taiwanramar.
Du verkar tro att allt handlar om dig eller dina kompisar.
Jag har flera klubbkompisar som kör Orbea och även flera som kör Taiwanramar.
Du verkar tro att allt handlar om dig eller dina kompisar.
Quote from Mats Andersson on 20 May 2008, 10:12Rightey-o- daddy-o...
Rightey-o- daddy-o...
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 12:04Tack för alla tips!
Men är det någon som vet vad man ska ha den där vita plastgrejen i väskan till? Ska den hindra att väskan trycks ihop eller hur är det tänkt?
Tack för alla tips!
Men är det någon som vet vad man ska ha den där vita plastgrejen i väskan till? Ska den hindra att väskan trycks ihop eller hur är det tänkt?
Quote from Anders Wallerstedt on 20 May 2008, 12:45Passar den i baksvingen, är det för att skydda ramen.
Passar den i baksvingen, är det för att skydda ramen.
Quote from Berit Bengtson on 20 May 2008, 13:08David skrev:
> Fina carbonramar hör inte hemma i trainern.
Stämmer inte i verkligheten
Tester, dvs RIKTIGA tester med trådtöjningsgivare på ramar, visar att ramar belastas mindre i trainers än i verkligheten.
David skrev:
> Fina carbonramar hör inte hemma i trainern.
Stämmer inte i verkligheten
Tester, dvs RIKTIGA tester med trådtöjningsgivare på ramar, visar att ramar belastas mindre i trainers än i verkligheten.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 14:17Det beror på vem som sitter på och vederbörandes körstil om de ska överleva trainers med fixerat bakhjul.
Det beror på vem som sitter på och vederbörandes körstil om de ska överleva trainers med fixerat bakhjul.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 20:52Tur man inte har LOOK 595 ultra då. Frågan är om den tillverkas i LOOKs egen fabrik i Tunisien eller i Frankrike?
Jag har en i klubben på 90+ kilo som har en Canyon F10 som verkar vara spräckt med tanke på knakningarna. I och för sig så har han enbart kö
Tur man inte har LOOK 595 ultra då. Frågan är om den tillverkas i LOOKs egen fabrik i Tunisien eller i Frankrike?
Jag har en i klubben på 90+ kilo som har en Canyon F10 som verkar vara spräckt med tanke på knakningarna. I och för sig så har han enbart kö
Quote from j sollerman on 20 May 2008, 21:11Vi som är så feta ska inte köra på så lätta cyklar!
Vi som är så feta ska inte köra på så lätta cyklar!