Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:30På Garmin.com så finns mjuka bandet utan själva givaren (den i mitten).
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=38069
På Garmin.com så finns mjuka bandet utan själva givaren (den i mitten).
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:41Kolla högre upp i tråden ;).
Kolla högre upp i tråden ;).
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 21:17Den missade jag 😉
Den missade jag 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:16Tackar för alla bra svar och tips.
Ska kanske prova att slänga in bandet i tvättmaskinen med träningskläderna då!
Tycker att det är ett ganska saftigt pris för att köpa bandet separat. Man blir ju lite besviken på kvalitén. Mitt gamla POLAR-band fungera
Tackar för alla bra svar och tips.
Ska kanske prova att slänga in bandet i tvättmaskinen med träningskläderna då!
Tycker att det är ett ganska saftigt pris för att köpa bandet separat. Man blir ju lite besviken på kvalitén. Mitt gamla POLAR-band fungera
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 23:20Fungerar inte Garmin-givaren på Polar-bandet då? Fästena är väldigt lika men jag har inte provat ännu... Hmm...
Fungerar inte Garmin-givaren på Polar-bandet då? Fästena är väldigt lika men jag har inte provat ännu... Hmm...
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 06:42Det går med vissa polarband men inte alla. Det finns exempel på folk som har testat på nätet.
Det går med vissa polarband men inte alla. Det finns exempel på folk som har testat på nätet.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 08:03Precis som Fredrik säger så beror det på. Mitt Polarband som följde med RS800 för ett par år sedan har en sådan utformning runt fästet att det inte går att sätta dit Garminsändaren där, det är säkert möjligt att det går att fila lite på avfasningarna så a
Precis som Fredrik säger så beror det på. Mitt Polarband som följde med RS800 för ett par år sedan har en sådan utformning runt fästet att det inte går att sätta dit Garminsändaren där, det är säkert möjligt att det går att fila lite på avfasningarna så a