Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min dator hittar min klocka på funbeat, men när jag ska synka min träning så går det inte. har fått ny antenn från garmin.
Samma problem på Jogg.se. där hittar den också klockan och när jag ska läsa in min träning så står det att det är klart men inget pa

vad har du för webläsare? har du provat med någon annan?

Här kommer en riktigt långsökt chansning. Jag gissar att det är ditt plugin som strular.

Jag hade något liknande men jag kunde ladda upp pass via ANTagent fast inte föra över pass till funbeat, jogg osv via Garmin Communicator Plugin. Ej heller gick det

Microsoft har tyckt ut Internet Explorer 11 den senaste tiden, Garmins plugin fungerar inte tillsammans med den, kan det vara ditt problem?

Jag har kört IE11 sen rätt länge och har inga problem att tömma min 310XT via ANT. Funkar även med Garmin Express, men då verkar inga användbara filer hamna på disken, så jag gick tillbaks till ANT

Tack för alla svar jag fått.
Har nu lite att prova, ska testa mig fram får vi se.
det konstigaste är att den för över trådlöst till garmins träningssida
men inte till funbeat eller jogg.se.
Men som sagt, jag ska testa era förslag så hör jag av mig senare

Exakt det symptomet hade jag, dvs att den överför till Garmin connect via ant agent men plugin till jogg och funbeat mm fungerade inte. Testa det jag skrev tidigare och se om det är samma för dig. Lycka till!