Quote from Guest on 9 March 2014, 20:58Är det någon mer som upplevt att den nya 620 diffar väldigt mycket på sträckan? På en slinga som jag kör på 11 km kan det skilja upp till 800m från gång till annan. Är ju ganska mycket. När jag använde min gamla 210 skiljde det aldrig mer än max 50m. Den
Är det någon mer som upplevt att den nya 620 diffar väldigt mycket på sträckan? På en slinga som jag kör på 11 km kan det skilja upp till 800m från gång till annan. Är ju ganska mycket. När jag använde min gamla 210 skiljde det aldrig mer än max 50m. Den
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 21:08Har du en sida på Garmin Connect? Då kan man ju se var det diffar
Har du en sida på Garmin Connect? Då kan man ju se var det diffar
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 22:23Min bror åkte vasaloppet med sin 620, 174,8km mätte den avståndet mellan Säalen och Mora till...
Min bror åkte vasaloppet med sin 620, 174,8km mätte den avståndet mellan Säalen och Mora till...
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2014, 22:42Var verkligen gps:en på i dessa fall? Min mäter minst lika bra som min 310XT!
Var verkligen gps:en på i dessa fall? Min mäter minst lika bra som min 310XT!
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2014, 22:45Jag har dessutom använt den inne (dvs på inomhusbana - utan GPS) - den mäter då ganska exakt 200m-varvet till 168m - inte roligt eftersom den inte går att kalibrera - men jag skrev just ett program som multiplicerar tcx-filens distanser med valfri faktor.
Jag har dessutom använt den inne (dvs på inomhusbana - utan GPS) - den mäter då ganska exakt 200m-varvet till 168m - inte roligt eftersom den inte går att kalibrera - men jag skrev just ett program som multiplicerar tcx-filens distanser med valfri faktor.