Quote from Guest on 19 May 2011, 21:55Har problem att importera data från min Garmin Forerunner 310XT
Det går bra att få över informationen till Garmin ANT Agent(2.2.11)Enheten hittas av FB och den tar emot all data. Sen fastnar den en stund på följande:
Data hämtat från enheten. Vänta med
Har problem att importera data från min Garmin Forerunner 310XT
Det går bra att få över informationen till Garmin ANT Agent(2.2.11)
Enheten hittas av FB och den tar emot all data. Sen fastnar den en stund på följande:
Data hämtat från enheten. Vänta med
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 22:05Går det att ladda upp till garmin connect?
Går det att ladda upp till garmin connect?
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 08:16Att ladda upp till Garmin Connect eller till Training Center är inga problem.
Är för lat för att hålla på och exportera därifrån varje gång dock 😛
Att ladda upp till Garmin Connect eller till Training Center är inga problem.
Är för lat för att hålla på och exportera därifrån varje gång dock 😛
Quote from Camilla Höög on 20 May 2011, 10:04Vad säger testsidan för Garmin plugin:en: http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Vad säger testsidan för Garmin plugin:en: http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 12:23Jag hade problem igår med att det låste sig vid själva överföringen. Jag blev less och avbröt det hela innan det dök upp något popupfönster eller annat. Efter det drog jag ur USB-stickan och satte tillbaka den och gjorde sedan en ny import av datan.
Då fu
Jag hade problem igår med att det låste sig vid själva överföringen. Jag blev less och avbröt det hela innan det dök upp något popupfönster eller annat. Efter det drog jag ur USB-stickan och satte tillbaka den och gjorde sedan en ny import av datan.
Då fu
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 12:53Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 2.9.3.0.
Garmin GPS device is detected and communicating properly:Forerunner 310XT
Kan nämna att det har fungerat tidigare, nu kan jag däremot inte få det att fungera alls. Har väl försö
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 2.9.3.0.
Garmin GPS device is detected and communicating properly:
Forerunner 310XT
Kan nämna att det har fungerat tidigare, nu kan jag däremot inte få det att fungera alls. Har väl försö
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 12:57Är det många pass som du har tänkt att föra över? Själv hade jag raderat alla pass i klockan och i importhistoriken i ANT-agenten. Det är sannolikt data i något enskilt pass som ger problem.
Är det många pass som du har tänkt att föra över? Själv hade jag raderat alla pass i klockan och i importhistoriken i ANT-agenten. Det är sannolikt data i något enskilt pass som ger problem.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 13:52Testade att skicka över allt på nytt men gick inte heller.
Att ett visst pass skapar problem kan det ju vara, jag raderar bara pass äldre än en månad. Får väl göra köra via TC och sen radera allt på telefonen och se om problemet uppkommer på nytt.
Testade att skicka över allt på nytt men gick inte heller.
Att ett visst pass skapar problem kan det ju vara, jag raderar bara pass äldre än en månad. Får väl göra köra via TC och sen radera allt på telefonen och se om problemet uppkommer på nytt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 15:49Det låter som den vanliga buggen i Garmin Communicator. Om det finns för många pass i mappen där ANT agenten lagrar dem så hänger sig Garmin Communicator. Letar upp foldern där ANT agenten lägger historiken över dina pass och ta bort eller flytta filerna
Det låter som den vanliga buggen i Garmin Communicator. Om det finns för många pass i mappen där ANT agenten lagrar dem så hänger sig Garmin Communicator. Letar upp foldern där ANT agenten lägger historiken över dina pass och ta bort eller flytta filerna
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 17:17Tack Staffan (t+)
Tog bort några hundra pass i den mappen så gick det genast mycket bättre 🙂
Tack Staffan (t+)
Tog bort några hundra pass i den mappen så gick det genast mycket bättre 🙂