Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:46När tänker Garmin lösa denna bugg, den har ju varit med ganska länge och det är ju en och annan som har en Garmin. Samma problem uppstå ju även på Garmins egna sida Connect.
När tänker Garmin lösa denna bugg, den har ju varit med ganska länge och det är ju en och annan som har en Garmin. Samma problem uppstå ju även på Garmins egna sida Connect.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:49Jag har problem med att inga kartor längre importeras. Någon annan som har samma problem?
Mappen som pratades om ovan är helt tom för mig, är det något konstigt där?
Jag har problem med att inga kartor längre importeras. Någon annan som har samma problem?
Mappen som pratades om ovan är helt tom för mig, är det något konstigt där?
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:58Råkade ut för samma sak idag! Ingen karta blev uppladdad och när passet var färdigbearbetat så såg det inte likadanr ut som det brukar när man ska "gå till första pass som ska beghandlas (eller vad det brukar stå)"!
Någon som vet något?
Råkade ut för samma sak idag! Ingen karta blev uppladdad och när passet var färdigbearbetat så såg det inte likadanr ut som det brukar när man ska "gå till första pass som ska beghandlas (eller vad det brukar stå)"!
Någon som vet något?
Quote from Camilla Höög on 28 June 2011, 22:25Vi diskuterar problemet här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1045541
Vi diskuterar problemet här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1045541
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:25Där finns numera också en workaround.
Där finns numera också en workaround.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 09:27Bra att ni upptäckte detta snabbt. Mellan lunch igår och igårkväll var det problem med exakt detta. Felet rättades till igårkväll. Så nu är allt som vanligt 🙂
Bra att ni upptäckte detta snabbt. Mellan lunch igår och igårkväll var det problem med exakt detta. Felet rättades till igårkväll. Så nu är allt som vanligt 🙂