Quote from Guest on 13 April 2015, 18:01Vi har f.n. problem med importservern. Följande importtyper påverkas:
- GarminConnect
- Suunto MovesCount
- Withings (beta)Felsökning pågår.
Vi har f.n. problem med importservern. Följande importtyper påverkas:
- GarminConnect
- Suunto MovesCount
- Withings (beta)
Felsökning pågår.
Quote from Funbeat user on 13 April 2015, 18:11Fixat.
Fixat.
Quote from Funbeat user on 13 April 2015, 20:32Jag ser fortfarande bara en blank sida sedan jag klickat på "Garmin Connect"...
Jag ser fortfarande bara en blank sida sedan jag klickat på "Garmin Connect"...
Quote from Funbeat user on 13 April 2015, 21:49Verkar inte synka för mig heller.
Verkar inte synka för mig heller.
Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 08:54Mysko. Jag ser inga problem längre. Importerade nyss min egen träning utan problem.
Är det fortfarande strul för er, eller har det rett ut sig?
Mysko. Jag ser inga problem längre. Importerade nyss min egen träning utan problem.
Är det fortfarande strul för er, eller har det rett ut sig?
Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 11:53Inga problem för mig heller, synkade senast i går kväll.
Kan det var att du/ni har några pluggins i webläsaren som ställer till det?
Inga problem för mig heller, synkade senast i går kväll.
Kan det var att du/ni har några pluggins i webläsaren som ställer till det?
Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 20:33Nejdå, inget ändrat igår, inget ändrat idag. Men nu fungerade det klockrent. 🙂
/n
Nejdå, inget ändrat igår, inget ändrat idag. Men nu fungerade det klockrent. 🙂
/n
Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 22:53Det löste ut sig efter någon timme. Är väl kanske lite otålig ibland 🙂
Grymt impad av synken överlag. Verkar i princip inte vara någon fördröjning alls i överföringen från Connect till FunBeat. Är det en push- eller pull-lösning? Kör Tapiirik för Strava
Det löste ut sig efter någon timme. Är väl kanske lite otålig ibland 🙂
Grymt impad av synken överlag. Verkar i princip inte vara någon fördröjning alls i överföringen från Connect till FunBeat. Är det en push- eller pull-lösning? Kör Tapiirik för Strava
Quote from Funbeat user on 15 April 2015, 07:59@Mattias.
Det är push. Så fort filen kommer till GC pushas den vidare till oss. Strava har samma lösning som vi, men jag vet inte hur Tapiirik gör. Om det är fördröjning hos Strava så har de förmodligen valt det själva för att hålla belastningen nere.Om
@Mattias.
Det är push. Så fort filen kommer till GC pushas den vidare till oss. Strava har samma lösning som vi, men jag vet inte hur Tapiirik gör. Om det är fördröjning hos Strava så har de förmodligen valt det själva för att hålla belastningen nere.
Om
Quote from Funbeat user on 15 April 2015, 14:42Jag har ett problem när jag importerar pass från movescount.
Jag brukar först lägga upp ett pass manuellt där jag beskriver känsla upplägg för passet osv för att ha allt färskt i minnet.
Därefter synkar jag mot movescount och importerar till funbeat lit
Jag har ett problem när jag importerar pass från movescount.
Jag brukar först lägga upp ett pass manuellt där jag beskriver känsla upplägg för passet osv för att ha allt färskt i minnet.
Därefter synkar jag mot movescount och importerar till funbeat lit