Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har i flera dagar försökt att importera utan att lyckas. Ser bara en tom lista.

Det där med att passen syncas från GC direkt till Funbeat utan att man behöver göra något alls: SÅ BRA (när det väl började fungera)! Blev mycket positivt överraskad! (t+)

Fick med lite gamla pass, men jag gissar på att det bara är en övergångsglitch. :

Tom lista, hur gör man?

Fungerar inte med Garmin Connect. Tom lista.

Ah, såg förklaring i annan tråd. Efter att man gjord kopplingen funkar det endast med NYA pass som laddas upp till GC, ingen historik alltså.
Antar att det är därför det är en tom lista. Jag gjorde misstaget att ladda upp typ 2 månaders träning till GC oc

jag har genomfört och laddat upp pass till GC efter kopplingen men har fortfarande en tom lista.

@Nick och Anders: är passen utförda TIDIGAST dagen efter ni gjorde kopplingen. Det spelar ingen roll när ni laddar upp passen, de ska vara utförda dagen efter kopplingen görs för att importen ska ta hem dem. Detta för att inte riskera att dubblera pass so

Tomas beskriver det nästan rätt. Det är dagen som man gör ihopkopplingen som gäller. Dvs, alla pass som är utförda på samma datum som man gör ihopkopplingen importeras.

Men om passen har laddats upp till GC före ihopkopplingen så är det en viss fördröjni

Nu blir jag förvirrad.

Jag laddade upp flera månaders pass till GC från klockan, och gick sedan in och gjorde kopplingen och fick tom ruta när jag skulle importera från GC,

Har försökt att gå in flera gånger efter och har tom ruta--> finns inget att häm

Så här ser det ut i GC, verkar ha kommit med dubbelt, så jag raderar en eller?

"Tillämpningar

Nedan följer en lista över applikationer (appar) som du har gett tillstånd att interagera med ditt Garmin Connect-konto. Om du vill sluta att använda någon av