Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Precis, känns som dold agenda. Har avslutat, även om jag inte fått förlag om Pace up? Och även om jag börjat hitta tillbaka till forumen. Sjukt trött på Facebook och annat. Så jag ville så gärna.

Problemet med filuppladdningar och även överföring av bilder ska nu vara löst och fungera utan problem.

@Marna... Tråkigt att du upplever att vi inte tar problemen seriöst - den stora utmaningen är att hemsidan utvecklats under många år, men inte genomgå

Till alla som är på väg att tröttna på att vänta:
Jag jobbar inom mjukvarubranchen med webapplikationer och vet vad som händer när man inte underhåller kod. Omvärlden förändras och du måste hänga med annars blir det stopp förr eller senare. Och utan att v

Tack för något bättre förklaring! Nä, ger inte upp FunBeat för något annat och PaceUp hade jag inte hört om. Har betalt för denna månaden och kör en ettårsbetalning sen, istället?????

Tack för uppdatering! 🙂

I väntan på att nyhetsflödet skall fixas till, så kan jag tipsa om att visa boxen "Mina kompisars senaste träningar" i sidomenyn – då får man en light-version på flödet som är bättre än inget. Testade också att laddad upp en bild – funkar fint nu!

Förstår naturligtvis att "konspirationsteori" var riktat mot mig. Om du är initierad får du gärna berätta hur lång tid som ingår i en "ärlig chans" - kan ju inte sakna time of limitation.
Jag vet inget om "kod" och svårighet med problem kring det. Vad näm

Ja det är ju en del skillnad på IT-industrin och bilindustrin. I alla fall traditionellt.
Så tänk dig att bilen har tillverkats i ett exemplar, med ett hopplock av udda delar och att det saknas ritningar. Nu är det en ny mekaniker som aldrig har sett någ

Jag ger de nya ägarna en ärlig chans. I mina ögon är detta ett I-landsproblem och inväntar Funbeats fulla funktion med förtröstan. ????

Jag jobbar också med allehanda it-system och vet att eftersatt underhåll kostar i andra änden, både i tid, pengar och

Den här typen av forum är snarare att likna vid ett stort fartyg, eller kanske ett kärnkraftverk, än något massproducerat som bilar.
Fartyg byggs inte i långa serier, och det är ofta modifieringar för varje individ som kanske dokumenterats fullständigt. S