Quote from Guest on 23 February 2010, 10:01Har haft rejäla problem med min Suunto t3 länge nu. Vad kan man göra för att få eländet att fungera. Ja, jag har bytt batterier i både klocka och bälte och tvättat bältet med mild tvållösning. Förutom att den inte fungerar är den ju helt ologisk i menyer
Har haft rejäla problem med min Suunto t3 länge nu. Vad kan man göra för att få eländet att fungera. Ja, jag har bytt batterier i både klocka och bälte och tvättat bältet med mild tvållösning. Förutom att den inte fungerar är den ju helt ologisk i menyer
Quote from Camilla Höög on 23 February 2010, 10:11Fungerar den inte alls? Då är det dags att lämna in den på service.
Om den fungerar lite så får du gärna beskriva vad som inte fungerar eller krånglar.
Fungerar den inte alls? Då är det dags att lämna in den på service.
Om den fungerar lite så får du gärna beskriva vad som inte fungerar eller krånglar.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:33Jag har samma problem med min. Pulsbandet fungerar inte längre. Den tappar lite då och då, och registrerar halv puls ibland. Medelpulsen blir därför alltid helt fel.
Annars tycker jag menyerna är lätta att hitta i.
Jag kör även med en fotpod för att reg
Jag har samma problem med min. Pulsbandet fungerar inte längre. Den tappar lite då och då, och registrerar halv puls ibland. Medelpulsen blir därför alltid helt fel.
Annars tycker jag menyerna är lätta att hitta i.
Jag kör även med en fotpod för att reg
Quote from Jonny Persson on 23 February 2010, 10:59Jag fick problem med mitt pulsband och hörde av mig till Suunto. Fick då ett nytt på garantin och det funkar utmärkt.
Jag fick problem med mitt pulsband och hörde av mig till Suunto. Fick då ett nytt på garantin och det funkar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 13:23Garantin hade gått ut, så jag har beställt ett nytt nu.
Garantin hade gått ut, så jag har beställt ett nytt nu.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 16:56Samma bekymmer som Lars. Ingen puls alls eller halv puls. Låter som ett känt problem så det kanske är lätt att få ett nytt band.
Samma bekymmer som Lars. Ingen puls alls eller halv puls. Låter som ett känt problem så det kanske är lätt att få ett nytt band.
Quote from ellen olsson on 23 February 2010, 17:05Batteri?
Alltid det första att kolla...
Batteri?
Alltid det första att kolla...