Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har nu kollat flera trådar som gäller problem att ladda upp olika filformat till Funbeat. Det verkar vara något sorts generellt problem.

Jag antar att Olle och gänget är medvetna om detta men det vore ju bra med lite info, om det är så att det jobbas

Dessutom är min nyhetsström ersatt med texten "Just nu går det inte att titta på nyhetsströmmen."

Vore roligt att få en uppdatering, alternativt att det börjar fungera igen.

Samma problem här.

Jag lyckades just överföra ett pass från Garmin Connect så man kan ju hoppas att det kommit igång igen.

Det går inte att överföra träningspass från garmin sen i söndags! Vad görs åt det och varför ingen info Olle? mvh

Jag ska titta på vad som kan ha hänt. Har själv missat detta eftersom mina egna uppladdningar fungerar som de ska. Kan du berätta vad som händer när du importerar?

Det var ett problem med en av servrarna, men nu är det löst.

Japp nu fungerade det från RunnerUp i morse. Jippi! Hoppas att det håller i sig och att felen berodde på serverfelet. (t+)

Jag får inte alla mina pass från Garmin Connect till FB. Vet inte vad det beror på, jag gissar att det är Garmin Express fel, men det är lite irriterande ändå.
T.ex. visas i FBs importeringssida inget pass mellan 26:e april och 15:e maj, medan i GC finns

Går inte att importtera från fil i Garmin 500 nu.
Får meddelande inläst och kommer direkt till kalendern..
Men inget blir importerat då.