Quote from Guest on 28 July 2010, 12:39Ska precis komma igång`igen med löpträningen igen, då jag har drabbats av ett problem (eller två, eftersom att jag har två vader).
Idag var jag ute och sprang, temperaturen var ca 22 grader. Efter ca 500 - 800 meter får jag mer och mer ont i vaderna. Det
Ska precis komma igång`igen med löpträningen igen, då jag har drabbats av ett problem (eller två, eftersom att jag har två vader).
Idag var jag ute och sprang, temperaturen var ca 22 grader. Efter ca 500 - 800 meter får jag mer och mer ont i vaderna. Det
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 12:49Förståsigpåarna brukar föreslå s.k. excentriska tåhävningar. Har själv provat detta med viss framgång i kombination med löpvila. Har även provat att göra tåhävningar innan löppasset och det har känts bra.
Förståsigpåarna brukar föreslå s.k. excentriska tåhävningar. Har själv provat detta med viss framgång i kombination med löpvila. Har även provat att göra tåhävningar innan löppasset och det har känts bra.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 15:25Ska ta och testa det.
Ska ta och testa det.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:31Kan också vara kramp pga vätske- eller mineralbrist i den värme som varit?
Kan också vara kramp pga vätske- eller mineralbrist i den värme som varit?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:40jag funderade på det också ett tag, då jag inte hade problemet från november till februari och inte heller april till mitten av maj. Fast det känns inte som kramp och det gör inte ont när jag stretchar vaderna. Salt och vätskebrist har jag hält i mig mass
jag funderade på det också ett tag, då jag inte hade problemet från november till februari och inte heller april till mitten av maj. Fast det känns inte som kramp och det gör inte ont när jag stretchar vaderna. Salt och vätskebrist har jag hält i mig mass