Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 01:30Det står helg i kalendern och de spelar "klipp dig och skaffa dig ett jobb" på radion. Har ju semester..?..
Det står helg i kalendern och de spelar "klipp dig och skaffa dig ett jobb" på radion. Har ju semester..?..
Quote from Galderma Fritidsförening on 30 July 2008, 11:18Problemet kvarstår...
Problemet kvarstår...
Quote from Bjarne Lewin on 30 July 2008, 11:33Här visas också bara innestående vecka, när jag väljer inställningen alla dagar. Förvisso spelar det mig ingen roll eftersom det är en inställning som känns ointressant. Att titta på tre år via kalendern ger ingenting annat än en massa skrollande.
Här visas också bara innestående vecka, när jag väljer inställningen alla dagar. Förvisso spelar det mig ingen roll eftersom det är en inställning som känns ointressant. Att titta på tre år via kalendern ger ingenting annat än en massa skrollande.
Quote from Galderma Fritidsförening on 30 July 2008, 22:51Jag tycker det är bra att (alla dagar) visar pågående vecka. Men problemet gäller fortfarande __dagsnoteringarna__, ingenting annat.
Jag tycker det är bra att (alla dagar) visar pågående vecka. Men problemet gäller fortfarande __dagsnoteringarna__, ingenting annat.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 09:21Jag ska undersöka det där med dagsnoteringarna, det låter lite konstigt.
Dock så är det inte meningen att "Alla dagar" ska visa innevarande vecka. Om den möjligheten ska finnas bör den heta typ "Innevarande vecka". Det är en bugg att den beter sig som de
Jag ska undersöka det där med dagsnoteringarna, det låter lite konstigt.
Dock så är det inte meningen att "Alla dagar" ska visa innevarande vecka. Om den möjligheten ska finnas bör den heta typ "Innevarande vecka". Det är en bugg att den beter sig som de
Quote from Galderma Fritidsförening on 4 August 2008, 10:28Bra 🙂 Tack Olle.
Jag vill gärna ha en inställning som gör det möjligt att visa nuvarande vecka också om det är möjligt. Jag tycker det var en bra bugg 😉
Bra 🙂 Tack Olle.
Jag vill gärna ha en inställning som gör det möjligt att visa nuvarande vecka också om det är möjligt. Jag tycker det var en bra bugg 😉
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 August 2008, 20:59Problemet med dagsnoteringarna verkar nu vara fixat. 🙂 Tack Olle!
Bra att man kan välja nuvarande vecka i kalendern också! (t+)
Problemet med dagsnoteringarna verkar nu vara fixat. 🙂 Tack Olle!
Bra att man kan välja nuvarande vecka i kalendern också! (t+)