Quote from Guest on 14 September 2011, 18:37Jag har precis lagat så att man återigen får förslag på namn på rundan (baserat på rundans startpunkt). Eftersom rundan inte hade något namn direkt så kunde man inte spara rundan (innan man skrivit in ett namn). Detta upplevde många som att det inte gick
Jag har precis lagat så att man återigen får förslag på namn på rundan (baserat på rundans startpunkt). Eftersom rundan inte hade något namn direkt så kunde man inte spara rundan (innan man skrivit in ett namn). Detta upplevde många som att det inte gick
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 18:47Jag hade initiala problem, det stod bara "Söker enhet..." och så hittade den ingen.
Startade om funbeat några gånger utan resultat, testade annan usb-port utan resultat och satte till slut tillbaka stickan i den usb där jag brukar ha den och då hittade fu
Jag hade initiala problem, det stod bara "Söker enhet..." och så hittade den ingen.
Startade om funbeat några gånger utan resultat, testade annan usb-port utan resultat och satte till slut tillbaka stickan i den usb där jag brukar ha den och då hittade fu
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 19:54Internet explorer/pc
1:a ggn i nya funbeat inga problem med kontakten, men funbeat la till 6 km på rundan ?
2:a ggn idag gick bra, men var är genomsnittstiden?
mvh Lotta 🙂
Internet explorer/pc
1:a ggn i nya funbeat inga problem med kontakten, men funbeat la till 6 km på rundan ?
2:a ggn idag gick bra, men var är genomsnittstiden?
mvh Lotta 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:34När den inte hittar min Garmin FR 305 behöver jag bara ta ur den och sätta i den igen. Problemet är att det inte finns någon "Sök på nytt"-knapp. Man får refresha sidan för att kunna söka igen.
Jag kör Chrome 13.0.782.220 m.
/ Per
När den inte hittar min Garmin FR 305 behöver jag bara ta ur den och sätta i den igen. Problemet är att det inte finns någon "Sök på nytt"-knapp. Man får refresha sidan för att kunna söka igen.
Jag kör Chrome 13.0.782.220 m.
/ Per
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 14:29I IE just nu:
Först
"EN ENHET HAR HITTATS! Klicka på Starta import för att gå vidare.Hittade enheten Forerunner 310XT Allmän ANT-enhet
Letar efter enheter...
Plugin-version: OK!
Garmin-plugin är initialiserad."Varpå jag klickar på "Starta import", men
I IE just nu:
Först
"EN ENHET HAR HITTATS! Klicka på Starta import för att gå vidare.
Hittade enheten Forerunner 310XT Allmän ANT-enhet
Letar efter enheter...
Plugin-version: OK!
Garmin-plugin är initialiserad."
Varpå jag klickar på "Starta import", men
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 16:50Angående förra inlägget:
Efter omstart av datorn så gick det att importera med IE.Firefox hade hängt sig vid omstarten, så antagligen var det den misslyckade importen där som låste något program så att import med IE ej var möjlig.
Angående förra inlägget:
Efter omstart av datorn så gick det att importera med IE.Firefox hade hängt sig vid omstarten, så antagligen var det den misslyckade importen där som låste något program så att import med IE ej var möjlig.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 19:00Jag skulle läsa in data från min garmin FR305 idag, och har ibland haft problem som ni andra nämner att hitta själva enheten. Brukar dock lösa detta genom att byta usb port. Men funbeat verkar ha tagit bort knappen sök efter enhet. För när den första sökn
Jag skulle läsa in data från min garmin FR305 idag, och har ibland haft problem som ni andra nämner att hitta själva enheten. Brukar dock lösa detta genom att byta usb port. Men funbeat verkar ha tagit bort knappen sök efter enhet. För när den första sökn
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 22:40För mig har det funkat utmärkt. Har Mac och Firefox eller Safari.
För mig har det funkat utmärkt. Har Mac och Firefox eller Safari.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 22:52Och det har börjat fungera i Chrome på Mac, I like (t+)(t+)
Och det har börjat fungera i Chrome på Mac, I like (t+)(t+)
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 19:15Det var ett tag sen jag läste in från klockan så jag skulle läsa in en tcx-fil. När jag klickade på länken så var jag fortfarande kvar i det lilla fönstret. Det blev en del scrollande fram och tillbaka innan jag såg vad det stog. Jag kom därifrån först nä
Det var ett tag sen jag läste in från klockan så jag skulle läsa in en tcx-fil. När jag klickade på länken så var jag fortfarande kvar i det lilla fönstret. Det blev en del scrollande fram och tillbaka innan jag såg vad det stog. Jag kom därifrån först nä