Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

1.
a) Till att Fb säger att den hittat klockan och importerar men sedan är det bara gamla pass som kommer in på listan.
b) 0 felmeddelande
c) Firefox 6.0.2/Mac
d) Nu börjar jag bli lite irriterad
e) Orkar inte prova och eftersom jag har problem med mitt a

Jo jädrans.Idag var det IE som vägrade importera men när jag böt tillbak till Chrome gick det som en dans. Håller tummarna för att det fortsätter så, för ju mer jag slipper använda IE destå gladare blir jag (känns himla klumpigt och segt jämfört med Chro

Niklas G: Vilken versioner av webbläsarna använder du?

Inläsningen fungerade bra i dag! Varför har möjligheten att se tempot under registreringen försvunnit. Tyckte det var bra att kunna!

Provade IE idag, men efter att ha tryckt på "Starta Import" så fastnade den på "Receiving Data: 0%".

I Firefox funkade det dock galant, precis som det gjort i Chrome de senaste dagarna, så personligen bryr jag mig inte om det inte funkar i IE som jag änd

Funkar bra nu, bara en "onödig nyhet" kvar (säkert oberoende av viklen klocka man importerar från):

Tidigare kunde man kryssa i att man inte vill importera karta över rundan. Nu har den möjligheten försvunnit. Min lista över rundor är så himla lång redan

Det går på något ointuitivt vis. Jag tror att man kryssar i karta/runa bland "öppna fler fält" men sedan tar bort namnet på rundan så att det är tomt.

Nu räcker det med "Öppna fler fält" och klicka ur rutan för "Karta/runda" så försvinner rundan.

12