Quote from Guest on 28 June 2012, 14:19Hej!
Ska snart lansera en produkt som löser problemet med förvaring av nyckel under löprundan. Jag skulle behöva hjälp med svar på 8 frågor i en undersökning för att förbättra produkten innan lansering! Följ länken nedan:
https://docs.google.com/spreadsh
Hej!
Ska snart lansera en produkt som löser problemet med förvaring av nyckel under löprundan. Jag skulle behöva hjälp med svar på 8 frågor i en undersökning för att förbättra produkten innan lansering! Följ länken nedan:
https://docs.google.com/spreadsh
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 14:29Ficka i byxa/tights/shorts?
WFM...
Ficka i byxa/tights/shorts?
WFM...
Quote from Ulrika Ekelund on 28 June 2012, 14:42Tja, jag instämmer med Magnus. Jag har små fickor i alla mina löparbyxor.
Det är väl de allra flesta byxor utrustade med?
Tja, jag instämmer med Magnus. Jag har små fickor i alla mina löparbyxor.
Det är väl de allra flesta byxor utrustade med?
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 14:52Löparshorts på sommaren, då har jag problem! Produkten kan inte kosta många kr?
Löparshorts på sommaren, då har jag problem! Produkten kan inte kosta många kr?
Quote from Jonny Persson on 28 June 2012, 14:55Då köper du fel löparshorts Oskar. Jag har fyra olika par som har ficka med dragkedja på baksidan och då klarar jag nycklarna.
Detta känns som en produkt med en väldigt begränsad marknad.
Då köper du fel löparshorts Oskar. Jag har fyra olika par som har ficka med dragkedja på baksidan och då klarar jag nycklarna.
Detta känns som en produkt med en väldigt begränsad marknad.
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:06Fattades bara det 😛
Fattades bara det 😛
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:07Jag har svarat på undersökningen!
Jag har nästan alltid mobiltelefon, nycklar, lite växelpengar och ibland SL-kort med mig på löprundor. Just nycklar utgör det minsta problemet av dessa. Jag är noga med att välja tights med bra fickor men inga av mina h
Jag har svarat på undersökningen!
Jag har nästan alltid mobiltelefon, nycklar, lite växelpengar och ibland SL-kort med mig på löprundor. Just nycklar utgör det minsta problemet av dessa. Jag är noga med att välja tights med bra fickor men inga av mina h
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:11Kalla den för iKey och ge den häftig design så kommer många att köpa den 😉
Framgångsrika produkter skapar behov vi inte visste vi hade!
Personligen löser just denna produkt inget problem för mig så jag kommer definitivt inte att köpa den, oavsett namn
Kalla den för iKey och ge den häftig design så kommer många att köpa den 😉
Framgångsrika produkter skapar behov vi inte visste vi hade!
Personligen löser just denna produkt inget problem för mig så jag kommer definitivt inte att köpa den, oavsett namn
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:13För sådär 25 år sedan köpte jag en liten nyckelväska (såg ut som en midjeväska i pytteformat) som man fäste runt handleden med kardborreband. Hade ingen användning för den så jag gav bort den. Har dock tänkt på denna utmärkta idé många gånger under årens
För sådär 25 år sedan köpte jag en liten nyckelväska (såg ut som en midjeväska i pytteformat) som man fäste runt handleden med kardborreband. Hade ingen användning för den så jag gav bort den. Har dock tänkt på denna utmärkta idé många gånger under årens
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 15:51Spibelt - superlätta små löparbälten utan vätska som knappt märks alls. Finns alla möjliga varianter och färger. Mycket nöjd med mitt.
Spibelt - superlätta små löparbälten utan vätska som knappt märks alls. Finns alla möjliga varianter och färger. Mycket nöjd med mitt.